جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

رییس جدید جمیعت هلال احمر لارستان معرفی شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ رییس جدید جمیعت هلال احمر لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان؛ رییس جدید جمیعت هلال احمر لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، علی اصغر علی پور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و سید محمدرضا افضلی معاون مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس، رییس جدید جمیعت هلال احمر لارستان معرفی شد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن قدردانی از حمید رضا رشیدی رییس سابق هلال احمر لارستان برای محسن زمانی رییس جدید آرزوی موفقیت کرد.

حسنی همچنین با توجه به گستردگی و جمعیت بالای این شهرستان خواستار تسریع در اتمام ساختمان اسکلت فلزی واقع در سایت اداری هلال احمر لارستان، راه اندازی و تجهیز انبار امدادی پشتیبانی جنوب، اختصاص خودروی نجات به پایگاه امداد چهاربرکه، تکمیل مجموعه استخر هلال احمر به سونا و جوزی و تعیین تکلیف اسناد مالکیت واحدهای مجتمع تجاری هلال لارستان شد.

در ادامه حکم انتصاب محسن زمانی به عنوان رییس جدید جمعیت هلال احمر لارستان به وی تقدیم و از خدمات حمید رضا رشیدی رییس سابق تجلیل شد.

محسن زمانی اهل و ساکن شهر لار و دارای مدرک لیسانس پرستاری و کارشناسی ارشد مدیرت دولتی است که پیش از این در جمعیت هلال احمر این شهرستان مشغول به خدمت بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “رییس جدید جمیعت هلال احمر لارستان معرفی شد”

  1. ناشناس گفت:

    یه سوال
    آقای زمانی سه سال پیش هم ریاست هلال احمر را بر عهده داشتند و اتفاقا بنا به پیشنهاد جناب حسنی فرماندار محترم جای خود را به آقای رشیدی دادند. آلان بعد سه سال چه اتفاقی افتاده که شهرستان عقب گرد کرده. اگر کارایی ایشان خوب بود چرا عزل شدند و اگر بدلیل ضعف کار جابه جا شدند چرا مجددا بعنوان ریاست منصوب شده اند. در هلال احمر جوانان گمنام و تحصیلکرده ای داریم که می توانستند به ریاست برسند چرا دور تسلسل باطل می زنیم

    • گل یخ گفت:

      متاسفم برای شهرستانی به این بزرگی که قحط الرجال بودنش فریاد میزنه .مثل روسای بیشتر ادارات که غیر بومی اوردید واسه هلال احمر هم از یه غیر بومی استفاده میکردبد چرا عقب گرد ؟؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین