پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

راهیابی 2 دانش آموز لارستانی به مرحله کشوری جشنواره خوارزمی

نخستین بار دو دانش آموز لاری پس از برگزیده شدن آثارشان در مرحله استانی جشنواره خوارزمی،به مرحله کشوری راه یافتند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش…

نخستین بار دو دانش آموز لاری پس از برگزیده شدن آثارشان در مرحله استانی جشنواره خوارزمی،به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان، احمد قهرمانی از دبیرستان شهید نصیری لاری در رشته مکاترونیک با اثر خود به نام «دستگاه حیوان گیر حساس و حرفه ای» و احمد شمسی از دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی در رشته شیمی با طرح خود به نام « تعیین تأثیر لارو گونه بر پلاستیک های پلی اتیلنی» توانستند نظر داوران جشنواره استانی را به خود جلب کرده و به مرحله نهایی کشوری را یابند.

گفتنی است از پژوهشسرای دانش آموزی لارستان ۱۳ طرح توسط ۱۰ دانش آموز به مرحله استانی جشنواره خوارزمی ارسال شد که دو طرح فوق به مرحله کشوری راه یافت.

در جشنواره خوارزمی طرح‌هایی در هفده گروه تخصصی شامل فناوری‌های شیمیایی، مكانیك، برق و كامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، كشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، زیست فناوری و علوم پایه پزشكی، محیط زیست، فناوری‌نانو، هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، مكاترونیك و صنایع دفاعی در پنج محور پژوهشی و فناوری شامل پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های كاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، ابتكار و نوآوری ارایه می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۵:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین