جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

طلاب گراش زبان عربی فرا می گیرند

مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) شهرستان گراش از راه اندازی دوره مکالمه عربی ویژه اساتید و طلاب، در جنوب استان فارس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام ابوذر…

مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) شهرستان گراش از راه اندازی دوره مکالمه عربی ویژه اساتید و طلاب، در جنوب استان فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام ابوذر برفر در گفت و گو با خبرنگار «حوزه»، با اشاره به تشکیل کلاس مکالمه عربی ویژه اساتید و طلاب مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) شهرستان گراش، اظهار داشت: با هماهنگی موسسه زبان قم، از استاد حجت الاسلام حجر برای تدریس این کلاس دعوت به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه کلاس مکالمه عربی از ابتدای سال تحصیلی جدید آغاز و تا مدت دو سال ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: پس از اتمام کلاس مکالمه عربی طلاب مسلط به زبان عربی خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) گراش تصریح کرد: بیش از ۶۰ نفر از اساتید و طلاب در کلاس مکالمه عربی شرکت می کنند که پس از اتمام دوره، به هر کدام از آنان گواهی پایان دوره اعطا می شود.

وی در ادامه به دیگر برنامه های مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) شهرستان گراش اشاره کرد و بیان داشت: سرکشی از خانواده شهدا و برگزاری دعای توسل به صورت هفتگی در خانه شهدا از جمله برنامه های مدرسه به شمار می رود.

حجت الاسلام برفر ابراز کرد: اعزام هر ساله بیش از ۶۰ نفر از طلاب به پیاده روی اربعین حسینی و کربلای معلی از دیگر برنامه های است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین