پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آزاد سازی ۹ هکتار اراضی شهرستان خنج

با حکم دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خنج ۹ هکتار از اراضی ملی این شهرستان از دست متصرفان آزاد و به بیت المال بازگشت. به گزارش میلاد لارستان به…

با حکم دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خنج ۹ هکتار از اراضی ملی این شهرستان از دست متصرفان آزاد و به بیت المال بازگشت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبر گزاری صدا وسیما، مرکز فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با حکم دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خنج ۹ هکتار از اراضی ملی این شهرستان از دست متصرفان آزاد و به بیت المال بازگشت.

محسن کشکولی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خنج افزود: این میزان رفع تصرفات حاصل تعیین تکلیف ۵ فقره پرونده در دستگاه قضایی شهرستان است.

وی تصریح کرد: در اجرای احکام صادره در راستای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان با استناد به احکام قطعی مراجع قضایی بنا و مستحدثات غیر قانونی قلع و قمع و رفع تصرف شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خنج افزود: مجموعه نیرو‌های منابع طبیعی شهرستان بدون تعارف اجرای قاطع قانون و برخورد با متصرفان و متجاوزان اراضی ملی شهرستان را در دستور کار خود قرار داده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۵:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین