شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دوره تئوری مربی گری درجه سه رشته های ورزشی در لار برگزار می شود

مسوول آموزش اداره ورزش و جوانان لارستان، از برگزاری دوره تئوری مربی گری درجه سه رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان، داود عسکرپور با…

مسوول آموزش اداره ورزش و جوانان لارستان، از برگزاری دوره تئوری مربی گری درجه سه رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلادلارستان، داود عسکرپور با اعلام این خبر اظهار داشت: هیئت کشتی لارستان با همکاری واحد آموزش اداره ورزش و جوانان، دوره تئوری مربی گری درجه سه را در دو بخش آقایان و بانوان در لار برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی پیش نیاز کسب مدرک مربی گری درجه سه برای تمامی رشته های ورزشی است،  تصریح کرد: براساس آئین نامه آموزشی وزارت ورزش و جوانان، علاقه مندانی که قصد دارند مدرک مربی گری درجه سه رشته های مختلف ورزشی را کسب کنند بایستی دوره تئوری را بگذرانند.

مسوول آموزش اداره ورزش و جوانان لارستان، با بیان اینکه اعتبار دوره تئوری مربی گری درجه سه، ۳ سال است، افزود:  افرادی که مدرک تئوری مربی گری درجه سه را کسب کردند تا سه سال فرصت دارند تا از طریق فدراسیون مربوطه برای شرکت و قبولی در دوره عملی اقدام کنند.

عسکرپور با تاکید بر اینکه افراد شرکت کننده در این دوره بایستی دارای کارت بیمه پزشکی ورزشی معتبر، مدرک تحصیلی دیپلم به بالا،  کارت پایان خدمت و حداقل سن ۲۰ سال داشته باشند، ابراز داشت: طبق بخشنامه واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان فارس، هزینه دوره تئوری مربی گری درجه سه، ۱۸۰ هزار تومان اعلام شده است و افرادی که دارای مدرک تحصیلی لیسانس رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی هستند از شرکت در این دوره معاف می شوند.

وی با اشاره به اینکه شرکت در دوره تئوری مربی گری درجه سه برای عموم آزاد است، ادامه داد: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این دوره به واحد آموزش اداره ورزش و جوانان لارستان مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۷۷۸۱۰۰۵۶ تماس حاصل نمایند.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین