شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

پرداخت 13 میلیارد ریال وام کارگشایی در صندوق امداد ولایت

صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان ، در ۷ ماهه گذشته  سال جاری ، مبلغ ۱۳ (سیزده ) میلیارد ریال وام کارگشایی را به مددجویان و نیازمندان…

صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان ، در ۷ ماهه گذشته  سال جاری ، مبلغ ۱۳ (سیزده ) میلیارد ریال وام کارگشایی را به مددجویان و نیازمندان شهرستان پرداخت کرده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان هوشنگ دلاور، ضمن قدردانی از اعتماد مردم و خیرین به این صندوق به دلیل افزایش سپرده های خود اظهار داشت: از این مبلغ، ۶ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال  وجوه اداره شده خیرین بوده است که به معرفی شدگان  از سوی  این خیرین پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد لارستان افزود: در ۷ ماه نخست امسال ۳۲۸ نفر از تسهیلات صنوق امداد ولایت برخوردار شده اند که از این بین ۵ فقره وام اشتغالزایی به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه تسهیلات پرداخت شده در زمینه های ساخت و خرید مسکن، ودیعه مسکن، درمان بیماران صعب العلاج، دانش آموزی و دانشجویی  و سایر امور معیشتی و کارگشایی بوده است، تصریح کرد: در زمینه سقف سپرده گذاری و پرداخت تسهیلات، لارستان مقام دوم استانی را کسب کرده است.

دلاور اضافه کرد: خیرین و نیک اندیشان لارستانی می توانند با مراجعه به کمیته امداد و سپرده گذاری قرض الحسنه، گام مهمی را در رفع فقر و محرومیت و کمک به شهروندان نیازمند شهرستان بردارند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین