جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری مسابقات دارت دختران در لارستان

مسابقات پرتاب دارت ويژه دانش آموزان دختر مدارس شهرستان لارستان در سالن شهيد چمران شهرستان لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از یزدانی خبرنگار آنا، در آیین اختتامیه اين…

مسابقات پرتاب دارت ويژه دانش آموزان دختر مدارس شهرستان لارستان در سالن شهيد چمران شهرستان لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از یزدانی خبرنگار آنا، در آیین اختتامیه اين دوره از مسابقات كه با قهرماني دانش آموزان مدرسه متوسطه اول و دوم سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامي لارستان پايان يافت؛ مهدي زارع ضمن تبريك ميلاد باسعادت حضرت رسول اعظم (ص) و فرزند بزرگوارش حضرت امام صادق (ع) اظهار كرد: برگزاري اين مسابقات علاوه بر اينكه باعث ایجاد نشاط و تقویت روحيه همكاري و حس تعاون در بين آينده سازان كشور عزيزمان مي شود؛ توانايي ها و ظرفيت هاي بالقوه دانش آموزان سماي لارستان را نيز تقويت کرده و به جامعه ورزشي لارستان و استان معرفي مي كند.

زارع بيان كرد: هر قدر كه بتوانيم فرهنگ ورزش را در جامعه نهادينه كنيم هزينه هاي اجتناب ناپذير ناهنجاري هاي اجتماعي را كاهش داده ايم و جامعه را از بلايا و آفات، مصون كرده ايم.

وي در خاتمه ضمن تشكر از مربیان، معلمان و كادر ورزشي مدارس سما و همچنين كارشناس ورزشي آموزش و پرورش شهرستان اظهار كرد: اميدوارم با تلاش هر چه بيشتر شما، آينده جامعه ورزشي لارستان روشن تر از گذشته بدرخشد و شاهد موفقيت های فرزندانمان در عرصه هاي ورزشي در سطوح استاني و ملي باشيم.

در اين دوره از مسابقات، جمعا ۲۱ تيم از مدارس متوسطه دخترانه شهرستان لارستان شركت كرده بودند كه مدارس سما دوره های متوسطه اول و دوم لارستان، به صورت جداگانه عنوان قهرماني اين دوره از مسابقات را از آن خود كردند.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین