جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

نصب المان های 90 میلیون تومانی شهری در لار

در راستای توسعه فرهنگ و حفظ محیط زیست ، فضای سبز شهری و زیباسازی شهری و رفاه حال شهروندان، نصب نیمکت و سطل زباله خیابان ابن سینا و چمن مصنوعی…

در راستای توسعه فرهنگ و حفظ محیط زیست ، فضای سبز شهری و زیباسازی شهری و رفاه حال شهروندان، نصب نیمکت و سطل زباله خیابان ابن سینا و چمن مصنوعی میدان مدرس شهر لار انجام شد .

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار با اعلام این خبر گفت: نصب المان شهری علاوه بر ایفای نقش خدمات رسانی، به زیبا سازی شهر نیز کمک شایانی می کند؛ همچنین بهبود وضعیت مبلمان شهری در پارک ها و میادین و معابر عمومی تأثیر زیادی بر سلامت جسم و روح شهروندان دارد.

شهردار لار، فراهم کردن امکانات رفاهی شهری را یکی از وظایف شهرداری ها دانست و گفت: از این رو شهرداری لار اقدام به نصب ۱۲ نیمکت و سطل زباله با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیون تومان در خیابان ابن سینا و اجرای ۲۰۰ متر چمن مصنوعی با هزینه ای بالغ بر ۶۰ میلیون تومان در میدان مدرس نمود.

قنبرنژاد، اظهارداشت: موفقیت شهرداری در زمینه پروژه های عمرانی، فضای سبز و مبلمان شهری، نیازمند همکاری صمیمانه شهروندان در جهت صیانت و حفظ اموال عمومی و جلو گیری از تخریب آنهاست.

 س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “نصب المان های 90 میلیون تومانی شهری در لار”

  1. ناشناس گفت:

    بروید اسفالت پر از دست انداز و چاله چوله ی فلکه لوری (بین دو شهر را درست کنید) من نمیدانم شهردار و اعضای شورای شهر هیچوقت از این قسمت عبور نمی کنند!؟

  2. ناشناس گفت:

    لطفا ده تا خط واحد بزارید تو لار که شهر اباد بشه نیمکت و سطل زباله می خوایم چیکار

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین