جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

آغاز فعالیت سفیران سلامت دانش آموزی در مدارس لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، فعالیت سفیران سلامت دانش آموزی مدارس شهرستان لارستان آغاز شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، فعالیت سفیران سلامت دانش آموزی مدارس شهرستان لارستان آغاز شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان‌های لارستان خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، زارعی رئیس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، مهدی اسماعیلی معاون اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان، یگانه معاون بهداشتی وی، رضایی رئیس بیمارستان امام رضا (ع) لار، جمعی از مسئولین، معتمدین، خیرین و جمع زیادی از دانش آموزان عضو این مجموعه فرهنگی، فعالیت سفیران سلامت دانش آموزی مدارس شهرستان در آموزشگاه حاج رضا نجف پناه لارستان آغاز شد.

 در این مراسم که علاوه بر دانش‌آموزان، تعدادی از مربیان، مدیران و کارشناسان حوزه سلامت در مدارس این شهرستان نیز حضور داشتند، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ترویج فرهنگ سلامت و تندرستی در بین دانش‌آموزان، اعضای خانواده و دیگر افراد جامعه را مهم‌ترین رسالت سفیران و یاوران سلامت دانست و بر آن تاکید کرد.

حسنی، تصریح کرد: یکی از الزامات و موضوعات اساسی که باید در مدارس و در بین جوانان و نوجوانان و به خصوص دانش آموزان گسترش پیدا کند، بحث سلامت و نشاط اجتماعی است و این موضوع در قالب اجرای ویژه برنامه های هنری همچون اجرای سرود، نمایش و موضوعاتی که نشاط و شادابی را بوجود دارد و پیام آور سلامتی و ارزش های اجتماعی باشد، تاثیر گذارتر است.

وی یادآور شد: اگر بناست سلامت در جامعه نهادینه گردد، بایستی آگاهی و حساسیت ایجاد شود و اگر از همین الان در بین دانش‌آموزان و نوجوانان این حساسیت ایجاد و ذهن دانش آموزان به موضوع سلامت معطوف شود، قطعاً در سلامت خود و خانواده های آنان تاثیر بسزایی دارد.

 معاون استاندار فارس، با بیان اینکه همه می دانیم اگر سلامت در جامعه نباشد، فعالیت اجتماعی هم نیست و در کل هیچ فعالیتی اجتماعی بدون سلامت جسمی و فکری نتیجه‌بخش نیست، افزود: ضروری است همه دانش آموزان و آحاد جامعه در موضوع سلامت جدی باشند و آن را در جامعه نهادینه کنند و بیشتر از گذشته به آیندگان منتقل نمایند.

فرماندار ویژه لارستان، از مدیریت آموزش و پرورش لارستان و دانشکده علوم پزشکی شهرستان که در راستای سلامت دانش آموزان  قدم برمی‌دارند، تشکر کرد.

در این مراسم، همچنین نماینده مردم شهرستان‌های لارستان خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، مهدی اسماعیلی معاون اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان و یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان نیز پیرامون موضوع سلامت دانش‌آموزان به ایراد سخن پرداختند.

در پایان، حکم مهدی اسماعیلی رئیس اداره آموزش و پرورش لارستان به عنوان رئیس اداره بهداشت و تغذیه دانش آموزان مدارس شهرستان به وی تقدیم شد، همچنین دانش آموزان محمد امین حسنی و امیرحسین هاشمی نیز به عنوان نمایندگان سفیران سلامت مدارس شهرستان معرفی  شدند و سوگندنامه قرائت کردند.

 مسئولین در ادامه، از نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان در موضوع سلامت نیز بازدید کردند.

 س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین