شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

عسکرپور: اصولگرای پیرو خط رهبری هستم/به دنبال اجرای طرح توریسم درمانیم

به گزارش میلاد لارستان دکتر محمود عسکرپور به عنوان یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز ۱۲ آذرماه با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه…

به گزارش میلاد لارستان دکتر محمود عسکرپور به عنوان یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز ۱۲ آذرماه با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان اقدام به نام نویسی کرد.

این داوطلب پس از ثبت نام با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.

رزومه کاری

دکتر محمود عسکرپور متولد ۱۳۴۶ و دارای مدرک دکترای پزشکی است و طی سال ۶۴ الی ۶۷ موفق به اخذ مدرک معلم فنی در آموزش و پرورش شده و در هنرستان ابوذر غفاری لار به عنوان معلم استخدام شدم. در سال ۱۳۷۲ در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مشغول تحصیل و در سال ۷۹ پس از فارغ التحصیل شدن در رشته پزشکی مشغول به خدمت در آموزش و پرورش شدم.

در سال ۱۳۹۵ از خدمت در آموزش و پرورش بازنشسته شدم. خدماتی که در این دوران به مردم ارائه کردم در تمام حیطه های مختلف آموزش و پرورش بوده است. اینجانب همچنین عضو جمعیت پزشکی و حجامت ایران هستم. در سال ۸۶ طی یک مدت کوتاه در پزشکی قانونی لار نیز خدمت می کردم. طی سال ۸۴ الی ۸۶ نیز در رشته های بهداشت و جمعیت در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان تدریس می کردم. من به مدت ۱۴ ماه در جبهه های حق علیه باطل مشغول به مبارزه بوده ام.

دلیل حضور در انتخابات

آنچه که مد نظر بنده است استفاده از تمام ظرفیت های منطقه در جهت پیشرفت منطقه است. من به دنبال استفاده از جمعیت جوانان؛ نخبگان و ولایت در جهت پیشرفت منطقه هستم.

مهم ترین برنامه های فکری و اجرایی

من دارای ۵ برنامه قابل اجرا در حوزه های جاده، اشتغال جوانان، بهداشت و زمینه های دیگر هستم که در زمانهای مقتضی به عرض مردم خواهم رسانید.

نحوه ارتباط دادن لارستان به قطب پزشکی جنوب کشور

یکی از برنامه ها و اهداف ما که قرار بود سال ۸۸ آن را به اجرا برسانیم برنامه توریسم سلامت است که شامل سه مقوله توریست تندرستی، توریست درمانی و توریست پزشکی است که اجرای آنها نیازمند یک زیرساختهایی است که باید در منطقه به آن پرداخت. ما با توجه به هوا و زیرساختهای خود می توانیم با استفاده از ظرفیت های موجود توریست پزشکی و تندرستی را در منطقه اجرا و در سطح جهان مطرح شویم.

با توجه به وجود ۱۰۰۰ آب انبار در منطقه لار و اینکه در جهان بحث درمان با استفاده از شل و لجن به وجود آمده است می توان از طریق همین آب انبارها شغل برای جوانان به وجود آورد که جز برنامه های اجرایی ما خواهد بود.

در مورد گردشگری نیز باید اقدامات و برنامه هایی داریم که با وسعت بیشتری در این منطقه اجرا خواهیم کرد. منظور از توریست درمانی استفاده از آب های معدنی، نمک و …. در جهت درمان است که این موارد در لار به وفور یافت می شود و به دنبال توسعه آن در زمینه پزشکی خواهیم بود که حتی می توان با تعامل با کشورهای حوزه خلیج فارس این اتفاق را در شهرستان توسعه داد.

ما باید این امکانات بالقوه شهرستان را به بالفعل تبدیل نماییم. در مقوله توریسم پزشکی که نیازمند حوزه پزشکان است با توجه به مجهز بودن بیمارستان های منطقه به دنبال توسعه آنها خواهیم بود زیرا این امکانات توسط خیرین صورت پذیرفته است.

جناح سیاسی: اصولگرای پیرو خط رهبری

نظر در مورد اجماع

من دارای برنامه های درمانی قابل اجرا در منطقه هستم که قبلا نیز به دنبال آن بوده ایم تا موجب اشتغالزایی در منطقه شویم. در زمینه های مختلف از جمله جاده، صنعت هواپیمایی و زمینه های مختلف برنامه های قابل اجرا داریم. با توجه به برنامه هایی که در نظر داریم و اینکه نیازمند بودجه های زیادی با توجه به اوضاع اقتصادی نیست در نتیجه این برنامه ها را دنبال خواهیم کرد. حال اگر شخصی برنامه های توسعه ای بهتر و مهم تری از بنده داشت ممکن است با او اجماع نمایم.

شعار انتخاباتی

استفاده از پرفیت جوانان و نخبگان و بر اساس توصیه در رهبری استفاده از این ظرفیت ها در جهت توسعه لارستان

آخرین کتابی که خوانده اید

با توجه به رشته ما همیشه باید در حال مطالعه باشیم. در کنار تخت خود نیز کتاب هایی در حوزه های مختلف قرار داده ایم که به مطالعه آنها می پردازم.

نظر شما درباره واژه های زیر:

چندهمسری: این مورد در ایران رواجی ندارد

اینستکس: مطلب خاصی ندارم

FATF: با توجه به مخالفت رهبری ما نیز باید بصیرت داشته باشیم و بر اساس آن عمل کنیم

استان لارستان: با توجه به ظرفیت های بالقوه شهرستان و در صورت به بافعل کردن این ظرفیت ها در آینده ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد

سیدمحمد خاتمی: یکی از سران فتنه با توجه به سخنان رهبری که افرادی را بعنوان سران فتنه معرفی کردند

اعتراضات بنزینی: با توجه به تصویبیه مجلس در مورد اینکه سالانه اندکی افزایش قیمت بنزین داشته باشیم حال اگر این اتفاق به یکباره صورت پذیرد هر کارشناسی که صحبت کند با این مورد مخالفت خواهد کرد. اگر این اعتراضات مسالمت امیز باشد به حق خواهد بود اما اگر آشوبگران وارد شوند مردن نیز به حق وارد خواهد شد. حال باید دید نمایندگان مجلس چه کاری انجام می دهند که به نفع مردم باشد.

BBC: گوش نمی دهم

توسعه توازن منطقه ای

ما برای این مورد باید از تمام ظرفیت های منطقه از جمله جوانان و نخبگان با توجه به سخنان رهبری و ولایت باید استفاده نماییم. از این امکانات در جهت پیشبرد اهداف منطقه استفاده خواهیم کرد. اگر از این جوانان و نظرات آنها استفاده ننماییم در همین نقطه خواهیم ماند. البته در حال حاضر نیز توسط نخبگانی از سطح بالای کشور حمایت هایی از اینجانب صورت گرفته است.

استغال زایی واجب تر است یا استان شدن؟

وقتی بالقوه ها را بالفعل نماییم دیگر نیازی به داشتن صنایع در منطقه نداریم. ما اگر در زمینه توریسم سلامت کار کنیم میتوانیم بیش از درآمد ناخالصی کشور به دست آوریم. اقتصاد و توریسم سلامت در دنیا با هم در حال رقابت هستند. لزومی ندارد که حتما کارخانه داشته باشیم بلکه باید بالقوه های منطقه را به بالفعل تبدیل نماییم.

برنامه برای گیاهان دارویی

ما به دنبال دهکده سلامت در منطقه هستیم تا از سراسر دنیا در اینجا سرمایه گذاری کنند. ما دارای منطقه ای هستیم که با کوچکترین بارندگی ۵۰ نوع گیاه دارویی در آن رشد می نماید. منطقه ما منطقه ای مرطوب است که با کوچکترین بارندگی گیاهان به رشد خود ادامه خواهند داد. ۸ نوع از این گیاهان بهتر در منطقه می توان به آنها پرداخت که جز برنامه های اجرایی ما خواهد بود که باعث سودآوری خواهد بود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۶:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “عسکرپور: اصولگرای پیرو خط رهبری هستم/به دنبال اجرای طرح توریسم درمانیم”

  1. […] گزارش میلاد لارستان دکتر محمود عسکرپور به عنوان یکی از کاندیداهای […]

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین