شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

بروجردی: از تجربیات 40 ساله ام استفاده می کنم/باید خرده اختلافات بین شهری کنار برود+حاشیه

به گزارش میلاد لارستان، در هفتمین و آخرین روز از وقت قانونی ثبت نام از دواطلبین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، علاءالدین بروجردی با حضور در ستاد انتخابات…

به گزارش میلاد لارستان، در هفتمین و آخرین روز از وقت قانونی ثبت نام از دواطلبین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، علاءالدین بروجردی با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان به عنوان داوطلب از حوزه انتخابیه شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز اقدام به نام نويسی کرد.

وي كه پس از ثبت نام جهت مصاحبه با خبرنگاران حاضر شده بود در بيوگرافي اوليه خود بيان کرد: متولد لار هستم اما به دلیل رفتن مهاجرت پدر  به نجف اشرف، دوران دبستان و دبیرستان در مدرسه ایرانیها پشت سرگذاردم و درسال ۴۹  پس از پذیرش در دانشگاه تبریز رشته علوم آزمایشگاهی ادامه تحصیل دادم.

وی پس ارائه بخشی از فعالیت سیاسی، اجتماعی و انقلابی خود در سالیان پیش و پس از انقلاب اسلامی، افزود: برگزاری انتخابات یکی از موهبت های نظام جمهوری اسلامی است که مبتنی بر مردم سالاری دینی و این برای کشورمان یک افتخار جهانی است.

از کوله بار تجربیات ۴۰ ساله خود در دولت و مجلس استفاده خواهم کرد

بروجردی با تأکید بر اینکه حق هر فردی است که اگر می تواند با پذیرش مسئولیت خود را در معرض و قضاوت مردم قرار دهد، تصریح کرد: اعتقاد دارم اگر مردم شریف لارستان در همه شهرها به بنده رأی دهند با افتخار این بار سنگین مسئولیت را بر دوش خواهیم کشید.

این نامزد انتخاباتی با اشاره به اینکه از کوله بار تجربیات ۴۰ ساله خود در دولت و مجلس استفاده خواهم کرد، ادامه داد: عقب ماندگی در همه شهرهای لارستان زیاد داریم و معتقدم که این مهم باید جبران شود.

وی با بیان اینکه اگر اراده مردم بر آن بود که به خواهر یا برادر دیگری رأی دهند، نخستین فردی خواهم بود که تبریک می گوییم، همکاری می کنیم و آرزوی موفقیت خواهیم کرد، افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق ها قطعاَ به تأمین و تقویت امنیت ملی کشورمان بسیار موثر است و باعث ناامیدی دشمنان می شود.

شعار انتخاباتی من «پیشرفت لارستان متحد» است

بروجردی با تقاضا از همه آحاد مردم لارستان برای شرکت در انتخابات، خاطر نشان کرد: حفظ اخلاق اسلامی را مهمترین یک انتخابات سالم است و افرادی که خود را در معرض عموم قرار می دهند، توانمندی خوشان را عرضه کنند.

وی تخریب را خلاف اصول اسلامی و انتخابات دانست و یادآور شد: بداخلاقی ها، ناسزاگویی ها و غیره در قبل و دوران از انتخابات نشان از ضعف و ناتوانی کسانی است که سخنی برای عرضه در برابر مردم ندارد.

این کاندیدای مجلس یازدهم از هواداران خود خواست در مقابل بداخلاقی ها سکوت اختیار کنند و عنوان کرد: شعار انتخاباتی من «پیشرفت لارستان متحد» است.

باید خرده اختلافات بین شهری کنار برود

وی با تأکید بر اینکه بنده معتقدم باید خرده اختلافات بین شهری کنار برود چراکه به اندازه کافی از کاروان تمدن جهانی و سایر شهرهای ایران عقب هستیم، بیان کرد: ما زمانی برای پرداختن به خرده کاری ها نداریم.

بروجردی با تأکید بر اینکه توانمندی های بالقوه ای در درون لارستان و خارج از مرزها وجود دارد، تصریح کرد: هنر این است که ما بتوانیم این توانمندی های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم که لازمه آن اتحاد و انسجام و همفکری و همیاری است.

وی با هشدار نسبت به اینکه با اختلاف کار جلو نمی رود، افزود: به فرموده الهی، نزاع باعث شکست می شود.

این نامزد انتخاباتی از حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز وظیفه مهم یک نماینده را قانونگذاری و نظارت دانست و خاطر نشان کرد: امروز بزرگترین مشکل ما در کشور مشکل اقتصادی است و با توجه به اینکه بیشترین نفت و گاز دنیا در اختیار داریم، بالقوه ثروتمندترین کشور دنیا هستیم.

مشکلات بیکاری جوانان و تعطیلی پروژه ها باید مرتفع شود

بروجردی با تأکید بر اینکه مشکلات بیکاری جوانان و تعطیلی پروژه ها باید مرتفع شود، تصریح کرد: با تکیه بر توانمندی های داخلی و اصول ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی و سرمایه های داخلی و خارجی این مشکلات قابل رفع است.

این کاندیدا با اشاره به سرکشی های چند روزه اخیر خود از شهرهای بیرم، خنج، گراش و اوز به منظور تقدیر از مسئولان و مردم این شهرها به دلیل شرکت در مراسم ترحیم همسر حضرت آیت الله آیت اللهی(ره)، گفت: در این شهرها ظرفیت های عظیمی وجود دارد.

وی با بیان اینکه عدم حمایت از سرمایه گذاران یکی از مشکلات ماست، تصریح کرد: امکانات دولت محدود است اما می توان از سرمایه های موجود در منطقه از طریق قانونی به اشتغال زایی منجر شود.

مجلس جای فریادگری و تصمیم گیری های کلان در نظام است

بروجردی با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی باید در برابر زیاده خواهی های امریکا و دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کند، گفت: مجلس جای فریادگری و تصمیم گیری های کلان در نظام است.

وی با بیان اینکه ایران به عنوان تنها کشور در دنیاست که در مقابل امریکا به عنوان مدعی ابرقدرت دنیا حرف می زنیم و عمل می کنیم، تصریح کرد: اقتدار نظام بسیار مهم است و به طور جدی باید از ان دفاع کرد.

من یک اصولگرا هستم

این نامزد انتخاباتی خود را یک اصولگرا معرفی کرد و یاداور شد: قویا از جایگاه رفیع ولایت دفاع می کنم و معتقدم که اصلاحات به معنای اصلاح کاستی ها و کجی ها یک ضرورت جدی است.

بروجردی با بیان اینکه در سیستم اقتصاد و بانکداری ما نیازمند یک تحول جدی انقلاب گونه هستیم، تأکید کرد: نظام بانکی ما جوابگوی اقتصاد ما نیست.

وی با اشاره به اینکه برای تک تک آراء مردم در تمام حوزه انتخابیه احترام قائل هستیم، تصریح کرد: سرنوشت انتخابات را مردم رقم می زنند.

 

در حاشیه:‌

سوالات زیادی توسط خبرنگاران جهت سوال از دیپلمات کهنه کار آماده شده بود

علاء الدین بروجردی گویا با توجه به پرواز پیش رو به سمت تهران و عجله جهت رسیدن به پرواز پاسخگویی به آنها را به نشست خبری آینده نزدیک موکول کرد.

امروز عملا خبرنگاران تنها به مواردی که بر روی کاغذ توسط وی نوشته شده بود قناعت کرده و منتظر نشست خبری ماندند

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین