جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 18 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تقوی: جاده جهرم-لار-بندرعباس نیازمند دوبانده سازی است، موافق FATF هستم

به گزارش میلاد لارستان، در هفتمین و آخرین روز از وقت قانونی ثبت نام از دواطلبین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کرامت الله تقوی از شهر جویم با…

به گزارش میلاد لارستان، در هفتمین و آخرین روز از وقت قانونی ثبت نام از دواطلبین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کرامت الله تقوی از شهر جویم با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان به عنوان داوطلب از حوزه انتخابیه شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز اقدام به نام نويسی کرد.

وي كه پس از ثبت نام جهت مصاحبه با خبرنگاران حاضر شده بود در بيوگرافي اوليه خود بيان کرد: کرامت الله تقوی هستم در ۲ مردادماه سال ۱۳۴۷ در جویم به دنیا امدم. مدارج علمی راهنمایی و دبیرستان را در مدارس شیراز پشت سرگذاشتم. به مدت ۴ ماه در جبهه حضور داشتم. در سال ۶۵ در دانشگاه تهران پذیرفته شدم و در سال ۱۳۷۷ در اولین انتخابات شورای شهر جویم به عنوان نفر اول منتخب مردم برگزیده شدم. کارشناسی ارشد و دکتری تاریخ ایران اسلامی را کسب کرده ام. مهمترین شاخصه زندگی ام کار پژوهشی است که تاکنون بیش از ۳۰ جلد کتاب و ۷۰ مقاله علمی با موضوعات تاریخ و جغرافیا در حوزه های مختلف منطقه ای، شهرستانی، استانی و کشوری تألیف، چاپ و منتشر کنم.

هدفم توسعه كشور به ويژه بخش هاي منطقه است

تقوی هدف از شرکت خود را گام نهادن در راه توسعه کشور به ویژه منطقه جویم شامل بخش های بنارویه و جویم برشمرد و افزود: طی ۱۰۰ سال اخیر بنا به آمارهای مرکز آمار ایران و همچنین سازمان برنامه و بودجه یکی از عقب مانده ترین فارس و بلکه ایران است.

مسئول ستاد انتخاباتي خاتمي بوده ام

وی با بیان اینکه در حوزه های ملی و استانی ارائه طرح های توسعه اي مفيد است تصریح کرد: در سال های ۷۶ و ۷۹ مسئول ستاد انتخابات سیدمحمد خاتمی در منطقه جویم بوده ام و تمایلم به جناح اصلاح طلبان بیشتر است.

خيرين مهمترين پتانسيل حوزه جنوب فارس

این نامزد انتخاباتی مهمترین پتانسیل حوزه انتخابیه را خیرین و نیکوکاران دانست و گفت: این پتانسیل در فارس و کشور بی نظیر است و از طرفی سرمایه هایی که از کشورهای خلیج فارس وارد منطقه می شود، نیازمند بهینه سازی برای استفاده بهینه و توسعه مناطق است که نماینده مجلس می تواند در بهینه سازی آن نقش موثر داشته باشد.

تقوی با ابراز خرسندی از توسعه فضاهای دانشگاهی در لارستان، ادامه داد: اگر بخواهیم مراکز دانشگاهی لارستان را به شهرهای دیگر فارس مقایسه کنیم، وضعیت به نسبت بهتری دارد ولی در این زمینه در شهرهایی مثل جویم که مراکز دانشگاهی کمتری دارد، بیشتر توجه شود.

این نامزد انتخاباتی تلاش های دکتر کشفی نماینده اسبق لارستان در مجلس شورای اسلامی را در حوزه احداث جاده بندرعباس-لار-جهرم، آبرسانی و گازرسانی مورد تمجید قرار داد و ادامه داد: به دلیل ترانزیتی و بین المللی بودن جاده جهرم-لار-بندرعباس نیازمند دوبانده سازی است.

وی در پاسخ به چند واژه زیر، گفت:

ائتلاف: امکان پذیر است

استان لارستان: آرزویی شدنی و قابل قبول

مجلس ششم: مجلسی خوب و بهترین نمایندگان در ادوار ۱۰ گانه در این مجلس بودند

سیدمنصور کشفی: بهترین کارنامه در میان نمایندگان

شهید مسعود امامی: الگوی خلوص و یک مرد به معنای واقعی کلمه برای همه لارستانی ها و الگوی مناسب برای جوانها

FATF: موافقم

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین