یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جوکار:مجلس باید خود را مدیون لارستان بداند/باید زیربنای اقتصادی در لارستان فراهم شود

به گزارش میلاد لارستان، در هفتمین و آخرین روز از وقت قانونی ثبت نام از دواطلبین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، محمود جوکار از بنارویه با حضور در…

به گزارش میلاد لارستان، در هفتمین و آخرین روز از وقت قانونی ثبت نام از دواطلبین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، محمود جوکار از بنارویه با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان به عنوان داوطلب از حوزه انتخابیه شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز اقدام به نام نويسی کرد.

وي كه پس از ثبت نام جهت مصاحبه با خبرنگاران حاضر شده بود در بيوگرافي اوليه خود بيان کرد: محمود جوکار متولد ۱۳۶۲ از بخش بنارویه هستم. کارشناسی خود را از دانشگاه پیام نور جهرم کسب کردم و الان در گمرک شهید رجائی بندرعباس مشغول به کار هستم. سکونت من بخاطر شغلم در بندرعباس است. کارشناسی ارشد خود را نیز در دانشگاه پیام نور قشم گذرانده و در حال حاضر نیز دانشجوی دکترای دانشگاه بین الملل قشم در رشته مدیریت بازرگانی هستم.

وی درباره علت نام نویسی خود در عرصه انتخابات مجلس افزود: ما آمده ایم برای مجلس شورای اسلامی نام نویسی نموده ایم پس باید اول لارستان را معرفی نمایم. لارستان در زمان سیدعبدالحسین لاری جنبشی جهت مشروطیت بنا نهاد. در واقع لارستان یکی از زیربناهای کمک به تشکیل مجلس در کشور بوده است.

مجلس باید خود را مدیون لارستان بداند

جوکار با اشاره به اینکه آن زمان حدود ۶ هزار نفر به رهبری سید لاری از کرمان تا بوشهر فعالیت می کردند تا مجلس را به نتیجه می رسانند، تصریح کرد: در واقع مجلس باید خود را مدیون لارستان بداند. این نامزد انتخاباتی با اشاره به اینکه لارستان از گذشته بسیار بزرگ بوده است و بندرلنگه و بستک نیز جز لارستان بوده، خاطر نشان کرد: پس از آن نیز شهرهای مختلفی از لارستان جدا شده است و وظیفه اصلی من ایجاد وحدت بین شهرستان هایی است که در حوزه لارستان حضور دارند.

ایجاد کارخانجات از اهداف کلان سرمایه گذاری تجار منطقه

وی با بیان اینکه توقع می رود در جهت هدفی که از زمان قدیم برای لارستان بوده است یعنی استان لارستان را به امید خدا قدمی محکم برداریم، ادامه داد: هدف بعد من این است که لارستان از نظر اقتصادی جایگاه بزرگی با توجه به تجار خود دارد اما باید زیربناهایی برای آن در نظر گرفت. جوکار ایجاد کارخانجات در منطقه را یکی از اهداف خود دانست و بیان کرد: از این طرق تجار می توانند در آن سرمایه گذاری کنند.

سعی کنیم مقام لارستانی ها را در کشورهای همسایه ارتقا دهیم

این کاندیدا با اذعان به اینکه سعی دیگر ما این است که از طریق وزارت امور خارجه سعی کنیم با توجه به حضور لارستانی ها در کشورهای حوزه خلیج فارس ارتباط خود را با این کشورها بیشتر کنیم و مقام لارستانیها و ایرانیان را در ارتقا دهیم، عنوان کرد: هدف دیگر من بحث راه سازی با توجه به اتفاقات و تصادفات اخیر است و باید به دنبال تقویت منطقه در بحث جاده سازی به سمت نقاط مختلف باشیم.

وی با بیان اینکه در بحث اتحاد در کنار اتحاد بین مناطق مختلف به دنبال حفظ اتحاد و مستحکم تر کردن آن بین شیعه و سنی خواهد بود، گفت: خدا را شکر هدف اصلی من لارستان و مردم است و به هیچ حذبی وابسته نیستم.

۱۴ سال کارمندم و کارشناس

این داوطلب انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه حدود ۱۴ سال است که کارمند هستم و علاوه من بر آن کارشناس دادگستری هستم، تصریح کرد: به نظر من سابقه یک مورد کیفی است و شایستگی من را باید دیگران تائید نمایند و من برای ورود به این عرصه با افراد معتمدی مشورت کرده و پا به این عرصه گذاشته ام.

جوکار در پاسخ به واژگان زیر، گفت:

استان لارستان: خدا را شکر می کنم که اول ایرانی هستم و بعد لارستانی و من همیشه به احترام لارستان ایستاده ام.

جمشید جعفرپوز: احترام خاصی نسبت به ایشان دارم و در بحث فرهنگی کارهای بزرگی انجام داده اند و زحمت زیادی کشیده اند.

گمرک ایران: دروازه اقتصاد ایران

شعار انتخاباتی: اتحاد

فرماندار اهل تسنن: ما باید اول به تخصص بنگریم و اینکه بتواند برای لارستان کاری انجام دهد و مذهب نباید در اولویت قرار بگیرد.

مجلس دهم: نظری ندارم

چند همسری: تمرکز را از آدم می گیرد

دولت تدبیر و امید: احترام می گذارم

برجام: تلاشی بود تا ایران بتواند در سطح بین الملل تحریم های ظالمانه علیه خود را کنترل کند اما مشخص شد برخی کشورهای غربی بر عکس قول خود عمل کرده اند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین