جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دوبنده و تی شرت قهرمان نامدار آمریکایی به کشتی گیر لارستانی اهدا شد

دبیر هیئت کشتی لارستان گفت: کشتی گیر لارستانی، عنوان نخست اولین دوره رقابت های کشتی آزاد جوانان جام پهلوانان آینده استان البرز را کسب کرد. به گزارش میلادلارستان، غلامرضا غلامحسین…

دبیر هیئت کشتی لارستان گفت: کشتی گیر لارستانی، عنوان نخست اولین دوره رقابت های کشتی آزاد جوانان جام پهلوانان آینده استان البرز را کسب کرد.

به گزارش میلادلارستان، غلامرضا غلامحسین نژاد، در گفت و گو با مسئول روابط عمومی هیئت کشتی لارستان با اعلام این خبر اظهار داشت: محمدرضا عسکرپور کشتی گیر لارستانی در ترکیب تیم همدان موفق شد مدال طلای پیکارهای کشتی آزاد جوانان جام پهلوانان آینده استان البرز را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه محمدرضا عسکرپور، لارستانی و تنها نماینده استان همدان بود که موفق به کسب عنوان نخست شد، تصریح کرد: عسکرپور در دوره اول این مسابقات با حساب ۱۰ بر صفر جواد قناتی از تهران را در هم کوبید و در کشتی دوم با حساب ۹ بر صفر علی رضایی دیگر نماینده استان همدان را شکست داد و به فینال راه یافت.

دبیر هیئت کشتی لارستان، افزود: این کشتی گیر لارستانی در دور سوم اولین دوره رقابت های کشتی آزاد جوانان جام پهلوانان آینده در یک دیدار نفس گیر با نتیجه ۶ بر ۴ از سد کشتی گیر البرز گذشت و بر سکوی نخست وزن ۷۰ کیلوی این رقابت ها ایستاد.

غلامحسین نژاد، با بیان اینکه قهرمانان زیادی از جمله علیرضا حیدری، علیرضا رضایی، کمیل قاسمی، پرویز هادی و دیگر نامداران کشتی ایران از نزدیک نظاره گر این مسابقات بودند، ابراز داشت: به پاس زحمات محمدرضا عسکرپور در این دوره از مسابقات، دوبنده و تی شرت اورجینال که از سوی جردن باروز قهرمان آمریکایی جهان و المپیک تدارک دیده شده بود، توسط هومن توکلیان عضو کمیسیون «ورزش برای همه» اتحادیه جهانی کشتی و نماینده جردن باروز به کشتی گیر لارستانی اهدا شد.

وی ادامه داد: اولین دوره رقابت های هشت جانبه کشتی آزاد جوانان جام پهلوانان آینده با شرکت ۸۸ کشتی گیر از استان های تهران، همدان، قزوین و البرز روز جمعه پانزدهم آذرماه ۹۸ در خانه کشتی تختی کرج برگزار شد و استان های البرز، تهران و همدان به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین