پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

بانوی لارستانی مدال طلای آمادگی جسمانی را کسب کرد

بانوی ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی لارستان در رشته آمادگی جسمانی موفق به کسب مدال طلا شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان؛ بانوی ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی لارستان…

بانوی ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی لارستان در رشته آمادگی جسمانی موفق به کسب مدال طلا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان؛ بانوی ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی لارستان در رشته آمادگی جسمانی، در سومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت که با حضور ۳۸ تیم از هفتم لغایت نهم آذر ماه در خزرآباد ساری برگزار شد موفق به کسب مقام اول و مدال طلای این مسابقات شد.

تیم اعزامی دانشگاه متشکل از الهام دژالون، کارشناس تغذیه و تربیت بدنی دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) و رفاه زمانی، کاردان رادیولوژی مرکز آموزشی-درمانی امام رضا(ع) به سرپرستی عاطفه شفیعی در این دوره از مسابقات حضور یافتند.

در پایان رقابت ها با اعلام نتایج نهایی از سوی تیم داوری، الهام دژالون در گروه سنی دوم (۳۱-۳۶ سال) با ثبت رکورد ۱۰۳/۲۳ و کسب ۶۵۶ امتیاز، موفق به کسب مقام اول و مدال طلای این مسابقات شد.

شایان ذکر است در هفته اول این المپاد نیز تیم شنای دانشگاه هم موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز، همچنین دو مقام چهارم، یک مقام پنجم در رده های سنی مختلف شده بودند.

این نکته حائز اهمیت است که در اولین حضور بانوان ورزشکار لارستان در المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی لارستان با هفت نماینده در دو رشته شنا و آمادگی جسمانی، با موفقیت به کسب چهار مدال رنگارنگ و سه مقام چهارم تا پنجم نائل آمدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین