جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مشاور فرماندار اوز در امور بانوان، خانواده و سلامت منصوب شد

طی حکمی از سوی فرماندار شهرستان اوز، مشاور امور بانوان، خانواده و سلامت فرمانداری اوز منصوب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز، طی حکمی از سوی…

طی حکمی از سوی فرماندار شهرستان اوز، مشاور امور بانوان، خانواده و سلامت فرمانداری اوز منصوب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز، طی حکمی از سوی فرماندار شهرستان اوز، مشاور امور بانوان، خانواده و سلامت فرمانداری اوز منصوب شد. علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز در این باره گفت: نقش زنان در پیشبرد جامعه برای همه روشن و مثبت است. مدیریت و برنامه ریزی قشر زنان در مسائل اشتغال باید در راستای پرورش استعدادهای ذاتی آنان؛ احترام به مالکیت فکری و اقتصادی همچنین در نظر گرفتن ظرافت های روحی، جسمی و شئونات اسلامی آنان طراحی شود.

وی افزود: مسلما باید فرایندهایی نظیر باورهای عرفی و عقاید غلط حاکم بر بعضی از اقشار جامعه که در عرف های اجتماعی در حضور زنان تاثیرگذار است تصحیح و تعدیل گردد. فرماندار با اشاره به این که در جنوب استان فارس بویژه شهرستان اوز ما شاهد فعالیت و نقش پررنگ زنان در مسائل اجتماعی هستیم.

عليپور اضافه کرد : برای هر چه بهتر شدن روند پیشرفت مسائل زنان، دوری از ناکامی ها و رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خانم فاطمه قاسمی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق سیاسی و مدرس دانشگاه آزاد را به عنوان مشاور امور بانوان فرمانداری اوز معرفی و از بانوان فعال درخواست دارم تا او را پیوسته یاری و درخواست های خویش را به وی ارائه دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “مشاور فرماندار اوز در امور بانوان، خانواده و سلامت منصوب شد”

  1. شهروند اوزی گفت:

    انتخاب فرماندار مورد تایید بخش زیادی. از بانوان. فرهیخته. اوز. است. خانم. قاسمی. استاد. دانشگاه. وفردی. فعال. در عرصه. اجتماعی. است تبریگ میگوییم

  2. ماهرخ گفت:

    چرا خانم فاطمه گل حقیقت انتخاب نشدن؟ واقعا جای سوال

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین