شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12

پيگيري نماينده جواب داد؛ بالاخره مبایعه نامه زمين صدا و سیما در لار «فسخ» شد+سند

پیرو پیگیری های نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس، مبایعه نامه فروش جنجالی زمین صدا و سیما در شهر لار سرانجام فسخ شد. به گزارش ميلاد لارستان…

پیرو پیگیری های نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس، مبایعه نامه فروش جنجالی زمین صدا و سیما در شهر لار سرانجام فسخ شد. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز، طی نامه ای که «حبیب شکری» سرپرست اداره کل امور حقوقی صدا و سیما، بدنبال پیگیری های دکتر جمشید جعفرپور، به معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان نوشته آمده است:

احتراما پیرو نامه شماره ۱۳۰۰/۸۰۹۸ مورخ ۱۳ آبان ۹۸ خطاب به جناب آقای دکتر جمشید جعفرپور نماینده محترم شهرستان لارستان، خنج، [گراش و اوز] در مجلس شورای اسلامی درخصوص ملک صدا و سیما در لار به استحضار می رساند:

۱)متعاقب دستور معاون محترم منابع مالی و سرمایه انسانی در ارتباط با فسخ مبایعه نامه، مراتب طی اظهارنامه به خریدار ملک اعلام شد.

۲)درخصوص تغییر کاربری مستحضر می دارد مطابق قانون ۱۰۱ شهرداری انجام تغییر هر نوع کاربری مستلزم طی فرایند و تشریفاتی است که ازجمله آن تهیه طرح، تعریف انواع کاربری مورد نیاز برای زمین با ملاحظه شرایط، مقتضیات و محیط پیرامون آن و سرانجام ارائه آن به کمیسیون ماده ۵ شورای عالی شهرسازی و معماری است که در این راستا مراتب به معاونت محترم توسعه و فن آوری رسانه ارجاع و در معاونت مذکور در دست اقدام بوده و ان شالله به زودی عملیاتی خواهد شد.

بدیهی است پس از موافقت نهایی کمیسیون یادشده و تصویب کاربری های اعلامی، تشریفات بعدی مانند ارزیابی بهای جدید ملک و سپس فرایند فروش آن صورت می پذیرد.

در صورت امكان ميلاد لارستان گزارشي مبسوط از اين ماجرا را در روزهاي آينده منتشر خواهد نمود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “پيگيري نماينده جواب داد؛ بالاخره مبایعه نامه زمين صدا و سیما در لار «فسخ» شد+سند”

  1. ناشناس گفت:

    بدیهی است پس از موافقت نهایی کمیسیون یادشده و تصویب کاربری های اعلامی، تشریفات بعدی مانند ارزیابی بهای جدید ملک و سپس فرایند فروش آن صورت می پذیرد.
    .
    اینکه یعنی بالاخره به فروش میره ولی حالا فرآیند تغییر کرده وگرنه فروش قطعی است پس فقط شخصی که تصاحب میکند ممکن است عوض شود.
    .
    .
    از الان بخونید صدا و سیما فروختند این بازی انتخاباتی چیه راه انداختین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. امین گفت:

    با سلام و احترام

    چرا جناب نماینده محترم در مسئله ی غصب به ناحق ۱۰ هکتار زمینهای کشاورزیه سند دار اطراف فرودگاه که در تملک ما بود و توسط هیات امنای وقت فرودگاه و سازمان هواپیمایی کشوری گرفته شد بدون دادن حق و حقوق کافی ورود نمیکنند؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین