پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تجمع اعتراضي مالكين 88 واحد نخل3 روبروي بنياد مسكن+نامه فرماندار به مديركل

امروز صبح تعدادي از خانواده هاي لارستاني با تجمع جلوي ساختمان بنياد مسكن انقلاب اسلامي در لارستان به روند ساخت و خريد و فروش پروژه نخل ۳ اعتراض نمودند. به…

امروز صبح تعدادي از خانواده هاي لارستاني با تجمع جلوي ساختمان بنياد مسكن انقلاب اسلامي در لارستان به روند ساخت و خريد و فروش پروژه نخل ۳ اعتراض نمودند.

به گزارش ميلاد لارستان  بنیاد مسکن لارستان روند ثبت نام پروژه ای بنام نخل ۳را در پاییز سال ۹۵منتهی به ۹۶ آغاز نمود.  بر اساس گفته هاي برخي مالكين  طي پيشرفت   ۴۰درصدی پروژه  در پایان سال ۹۶ نهایت مقرر گرديده بود سال  ۹۷ اين پروژه ها به ثبت نام كنندگان تحویل داده شود.

اما از آن زمان تاكنون به دلايل مختلف پروژه تحويل نشده و جالب تر آنكه  علی رغم اینکه قیمت تمام شده مسکن در زمان ثبت نام طبق  بيان مالكين  ۱۳۶ میلیون تومان بوده با این حال پس از گذشت  اين مدت ؛بنیاد مسکن اقدام به اخذ مبلغ بيشتر نموده است.

در ادامه ثبت نام كنندگان پروژه ۸۸ واحدي نخل۳ به طرق مختلف اعتراضات خود را به نحوه محاسبه بهاي تمام شده واحدهاي احداثي و مابه التفاوت اعلام شده جهت وازيز به بنياد مسكن نيز نشان داده اند. عليرغم برگزاري جلسات متعدد در محل فرمانداري ويژه لارستان و استماع نظرات طرفين، اما مشكل مرتفع نگرديد. چندي پيش طي اطلاعات واصله بنياد مسكن لارستان اقدام به ارسال پيامك به ثبت نام كنندگان جهت انتخاب واحد نموده و اين موضوع نگراني آنها را دوچندان نموده است.

حال فرماندار ويژه لارستان نيز وارد اين ماجرا شده و طي نامه اي به مدير كل بنياد مسكن انقلاب اسلامي فارس پيگير حل موضوع شده است.

مالكين اين ۸۸ واحد نيز امروز با تجمع در  محل بنياد مسكن مراتب اعتراض خود را به اين موضوع نشان دادند. حال بايد منتظر ماند تا مسئولين محترم پاسخ مردم بدهند. مردمي كه  كه با سختي فراوان و هزاران اميد دل به اين واحدها دوخته بودند تا پس از سالها سرپناهي شخصي براي خود بيابند. تصاويري از اين تجمع اعتراضي را در ادامه مي بينيم.

 لازم به ذكر است ميلاد لارستان آماده است تا جواب مسئولان بنياد مسكن انقلاب اسلامي لارستان و فارس را نيز منتشر نموده و حق پاسخگويي را براي آنهامحفوظ مي دارد. 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “تجمع اعتراضي مالكين 88 واحد نخل3 روبروي بنياد مسكن+نامه فرماندار به مديركل”

  1. لاری دل سوز گفت:

    بنازم به مردم لار که از حق خود دفاع میکنن حق دادنی نیست حق گرفتنی است یا علی موافق باشید و پیروز

  2. یارا گفت:

    قرار بوده نهایت ۱۳۶میلیون به متقاضیان واگذار کنن الان موقع تحویل میگن ۳۰۰میلیون.واقعا انصاف کجا رفته. این خونه اولی ها از کجا اینهمه پولو بیارن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین