چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

یادداشت/راننده ای با یک کار تمیز فرهنگی در لار

قلمم را دوست دارم بدون کلیشه وروان بر صفحه جاری کنم تا آن کس که باید بردلش بنشیند . و میدانم نگفتن آنچه در دل دارم و به تماشا نشسته…

قلمم را دوست دارم بدون کلیشه وروان بر صفحه جاری کنم تا آن کس که باید بردلش بنشیند . و میدانم نگفتن آنچه در دل دارم و به تماشا نشسته ام، اگر بر زبان نیاورم مدیونم . یکی از اصول در ترویج فضائل و خوبی‌ها علاوه بر ترغیب، تشویق عاملان خوبیهاست. اگر در جامعه ما آنچنان که به امر به معروف و نهی از منکر توجه می‌شود به تشویق خوبی‌ها و عاملان آن نیز توجه شود، قطعاً بسیاری از مشکلات و منکرات از جامعه رخت بر می بندند. سخن را به درازا نکشانم که در ثنای تقدیر از جامعه زحمتکش رانندگان این متن به رشته تحریر در آمده است.

استفاده بهینه از ابزارها ، زمان ها و اماکن در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ های مفید و انتقال مفاهیم،  قوه ای فراتر از توان مدیران روزمره ی امروزی را می طلبد و استفاده از آن هنر مدیران خلاق می باشد . اما گاهی این هنر از زبان و رفتار عده ای دیگر در جامعه نهادینه می‌شود که به خوبی می‌توان گفت فراتر از رسالت دستگاه‌های فرهنگی به مراتب بهتر و کم هزینه تر به منصه ظهور می رسانند.

این یادداشت تقدیم به راننده اتوبوس زحمت کش جناب آقای حسین الوار راننده سرویس شرکت مهتاب لارستان می نمایم که در طی دو ۲ برخورد و سعادت همراهی با ایشان با استفاده از ابزارهای کم چند رسانه ای خود در اتوبوس و اکران فیلم های سینمایی مفید، اثرگذار و با محتوا از ظرفیت موجود بابهره گیری  از ابزار زمان بخوبی استفاده نموده و بر خلاف بسیاری که با محتوای نامناسب و صرف سرگرمی از این امکانات استفاده می نمایند به خوبی توانسته است یک کار فرهنگی تمیز را به سرانجام برساند.

شخصا رسالتی برخورد دانسته تا از این اقدام ایشان تشکر جانانه نموده و امیدوارم که این رویه را ادامه داده و سپاسگذار همه ی عزیزان راننده بالاخص سرور گرامی حسین الوار هستیم…

ارسالی از امین دلخسته

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “یادداشت/راننده ای با یک کار تمیز فرهنگی در لار”

  1. س راضی لاری گفت:

    سلام
    عالی
    دیدن همه جانبه

  2. جعفرپور گفت:

    سلام فوق العاده
    بسیار عالی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین