جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

امدادرسانی به ۸۰ خانوار گرفتار باران در روستاهای خنج

در پی بارشهای اخیر در شهرستان خنج، به ۸۰ خانوار در ۱۴ روستا، امدادرسانی توسط جمعیت هلال‌احمر این شهرستان انجام شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل خنج‌کهن  محسن بینوا…

در پی بارشهای اخیر در شهرستان خنج، به ۸۰ خانوار در ۱۴ روستا، امدادرسانی توسط جمعیت هلال‌احمر این شهرستان انجام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل خنج‌کهن  محسن بینوا رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خنج در این رابطه، گفت: با توجه به اعلام گزارش مبنی بر آسیب و آبگرفتگی در ۱۴ روستا، نیروهای امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان خنج در قالب ۳ تیم امدادی برادران و یک تیم پشتیبان خواهران سریعاً نسبت به ارزیابی و امدادرسانی این مناطق اقدام نمودند.

وی عنوان کرد: این جمعیت با بکارگیری ۴ خودروی عملیاتی و یک موتور پمپ، اقدام به امدادرسانی کرده که شامل تخلیه آب از منازل، توزیع اقلام زیستی و امدادی مانند نایلون پوششی، موکت، پتو، چادر و کنسروجات در بین حادثه‌دیدگان و متاثرین از حادثه بوده که توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان صورت پذیرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر خنج همچنین بیان داشت: با توجه به خسارت وارده در برخی نقاط شهرستان، امدادرسانی به مردم ادامه دارد. محسن بینوا در پایان از همکاری دیگر ادارات و نهادهای شهرستان و همچنین زحمات امدادگران در این امداد‌رسانی تقدیر و تشکر کرد.

ف ۱۱۰

عكس: آرشيو

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۶:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین