پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

هشدار هواشناسی فارس در خصوص آبگرفتگی معابر

بررسی نقشه‌های هواشناسی، ناپایداری هوا در اوایل هفته آینده را نشان می‌دهد. به گزارش ميلادلارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل هواشناسی فارس گفت: با فعالیت سامانه بارشی…

بررسی نقشه‌های هواشناسی، ناپایداری هوا در اوایل هفته آینده را نشان می‌دهد.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل هواشناسی فارس گفت: با فعالیت سامانه بارشی از اواخر روز جمعه در استان، احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد. دهملایی افزود: فعالیت این سامانه روز‌های شنبه و یکشنبه ۱۴ و ۱۵ دی در استان موجب بارش باران و برف، رگبار و رعد و برق، صاعقه، وزش باد شدید موقتی و وقوع تگرگ می‌شود.

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: این سامانه بارشی روز شنبه در سراسر استان فعال است و در شمال، ارتفاعات غرب و مرکز استان همراه با بارش برف خواهد بود. دهملایی با بیان اینکه این سامانه روز یکشنبه در نیمه جنوبی استان فعال است، گفت: پیش بینی می‌شود این سامانه بارشی اواخر روز یکشنبه از استان خارج شود.

وی اضافه کرد: با توجه به این شرایط، توصیه می‌شود کشاورزان، عشایر، دامداران و روستاییان از چرای دام در مناطق مرتفع و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و از تردد در ارتفاعات این مناطق به سبب وقوع صاعقه خودداری کنند. مدیرکل هواشناسی فارس گفت: با توجه به بارندگی و لغزندگی مسیر‌های ارتباطی و آبگرفتگی ها، مسافران برای حفظ ایمنی و کاهش خسارت‌های احتمالی تصمیمات لازم را اتخاذ کنند و تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۷:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین