پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

فرمانده جدید بسیج ادارات شهرستان لارستان معرفی شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و فرماندهی سپاه ناحیه لارستان و فرماندهی جدید بسیج ادارات شهرستان لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و فرماندهی سپاه ناحیه لارستان و فرماندهی جدید بسیج ادارات شهرستان لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، سرگرد امیر جاهدی فرماندهی سپاه ناحیه لارستان و جمعی از روسای ادارات و فرماندهان پایگاه های مقاومت ادارات شهرستان، ستوان دوم پاسدار محمد جعفر مهربانی به عنوان فرماندهی جدید بسیج ادارات شهرستان لارستان معرفی شد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار کرد: تشکیل بسیج، اقدام هوشمندانه حضرت امام راحل در اوایل انقلاب و طرحی اساسی برای حفاظت، حراست و بالندگی انقلاب بود.

حسنی تصریح کرد: بسیج این نهاد مقتدر در موضوعات مهمی چون مبارزه با استکبار، محرمیت زدایی، تثبیت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و غیره نقش بسیار مهمی ایفا کرده است.

وی ادامه داد: بسیج یکی از تفکرات ناب انقلاب اسلامی است که اصلی ترین اثرگذاری آن بعد از تشکیل شدنش را می توانیم در دوران شکوهمند هشت سال دوران دفاع مقدس ببینیم؛ به گونه ای که گروه های مردمی و بسیجی در این هشت سال توانستند کارنامه ای درخشان و ماندگاری از خود ثبت نمایند و مفید بودن خود را در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی به رخ جهانیان بکشانند.

معاون استاندار فارس از خدمات چندین ساله سرگرد محمد محمدی فرماندهی سابق بسیج ادارات شهرستان تقدیر و برای ستوان دوم پاسدار محمد جعفر مهربانی فرماندهی جدید بسیج ادارات شهرستان لارستان آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه سرگرد امیر جاهدی فرماندهی سپاه ناحیه لارستان، سرگرد محمد محمدی فرماندهی سابق بسیج ادارات شهرستان و ستوان دوم پاسدار محمد جعفر مهربانی فرماندهی جدید بسیج ادارات شهرستان لارستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

در پایان حکم انتصاب ستوان دوم پاسدار محمد جعفر مهربانی به عنوان فرماندهی بسیج ادارات شهرستان به وی تقدیم و از خدمات چندین ساله سرگرد محمد محمدی فرماندهی سابق با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

گفتنی است سرگرد محمد محمدی به سمت فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج سپاه بیرم منصوب شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۷:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین