سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار مدیر کل فنی استانداری فارس با فرماندار وِیژه لارستان

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ امیرحسین…

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ امیرحسین جمشیدی مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس، با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست فرماندار ویژه لارستان و مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس در موضوعات مختلف از جمله تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان، صرفه جویی در هزینه ها، توجه به مقاوم سازی پروژه های عمرانی، نظارت مستمر بر طرح‌ها و تسریع در جذب اعتبارات استانی به بحث و رایزنی پرداختند.

گفتنی است در این دیدار همچنین احسان طاهری و احمد دلاور معاونین برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار و کارشناسان مسئول امور فنی، ترافیک و شهرسازی و معماری دفتر فنی استانداری فارس هم حضور داشتند که هر کدام جداگانه مطالب خود را بیان کردند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۶:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین