پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

طيبي: تعطیلی استخر بیرم ربطی به ما ندارد

رییس اداره ورزش و جوان لارستان اعلام کرد: بسته شدن استخرشهدای غواص بخش بیرم لارستان ربطی به اداره ورزش و جوانان ندارد چرا که ما مجوز ندادیم که بخواهیم ببندیم….

رییس اداره ورزش و جوان لارستان اعلام کرد: بسته شدن استخرشهدای غواص بخش بیرم لارستان ربطی به اداره ورزش و جوانان ندارد چرا که ما مجوز ندادیم که بخواهیم ببندیم. واکنش محمد حسین طیبی پس از آن صورت گرفت که خبری در شبکه های مجازی مبنی بر افتتاح نمایشی استخر بیرم که حدود چهار ماه از افتتاح آن در هفته دولت می گذرد منشر شد. در این خبر گفته شده بود که اداره ورزش و جوانان لارستان این استخر را بسته است.

به گزلرش ميلاد لارستان به نقل از ايرنا، طيبي در اين خصوص اعلام کرد: مجوز ساخت اماکن ورزشی را اداره ما صادر میکند و  تاکنون از اداره آموزش و پرورش لارستان هیچ مکاتبه ای مبنی بر درخواست مجوز  نرسیده است و در زمان افتتاح که حدود چهار ماه پیش صورت گرفت حتی ما را هم دعوت نکردند.

طیبی افزود: با این حال حاضریم برای رفع مشکلات این استخر همه گونه همکاری انجام دهیم چرا که از گسترش امکانات ورزشی در این منطقه گرم و محروم استقبال می کنیم.  وی اضافه کرد: قرار شده مسوولان اداره آموزش و پرورش لارستان برای گرفتن مجوز به اداره کل ورزش و جوانان فارس مراجعه کنند.

همچنین اداره آموزش و پرورش بخش بیرم لارستان نسبت به خبر تعطیلی استخر بیرم واکنش نشان داد و اعلام کرد:  تیم های نجات غریق درحال آموزش هستند وامیدواریم به زودی مجوز بهره برداری صادر شود. در مطلب ارسالی این اداره آمده است: استخر از نظر اداره نوسازی، تکمیل و افتتاح شد اما برای بهره‌برداری نیاز به مجوز اداره‌ ورزش و جوانان لارستان و بخش سلامت اداره ‌کل آموزش و پرورش استان دارد و تیم های نجات غریق چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان درحال آموزش هستند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین