جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

فعالیتهای مجموعه عطائی لار در یک نگاه

میلاد لارستان: نشست هیئت مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری لار با حضور علیپور معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار تشکیل شد.

میلاد لارستان: نشست هیئت مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری لار با حضور علیپور معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار تشکیل شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در این نشست که شهردار و اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری لار حضور داشتند، سدره نشین مدیر عامل باشگاه به بیان گزارشی از عملکرد از زمان تصدی قنبرنژاد به عنوان شهردار تا کنون پرداخت.

وی مجتمع عطایی را پر رونق ترین ورزشگاه منطقه لارستان ارزیابی کردوگفت:روزانه ارگانها، ادارات و اشخاص زیادی از خدمات این مجتمع بهره می برند.

سدره نشین افزود : به حمداله از زمان تشکیل هیئت مدیره هزینه های جاری مجتمع ازمحل درآمدهای آن تأمین می گردد که  به عینه می توان گفت به مرحله  خودکفایی رسیده ایم .

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری لار خاطر نشان کرد: به یاری خدا و حمایت های همه جانبه شهرداری و شورای اسلامی شهرلار، این مجتمع همچنان پا برجا و درکنار سودآوری به هدف اصلی مان یعنی کیفیت رسیده ایم.

وی در پایان سخنان خود فعالیت های انجام شده را به شرح ذیل برشمرد:

*تکمیل و آماده سازی سال ورزشی ستاد بحران

* آسفالت و محوطه سازی مجتمع

* خرید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی

* نصب سیستم برق اضطراری

* پرداخت هزینه اعزام تیم ها به مسابقات ورزشی و برگزاری مسابقات ویژه مناسبت های مختلف

* همکاری با هیئت های ورزشی

* همکاری در برگزاری مسابقات شطرنج پیشکسوتان آسیا در سال ۱۳۹۴

در ادامه علیپور معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار طی سخنانی گفت: زمانی که ما با مردم به گفتمان می نشینیم، موفقیت مجموعه فرهنگی وزشی عطایی  زبانزد عام و خاص است و این چیزی نیست جز حاصل کار و تلاش و عملکرد صحیح هیئت مدیره که امروز ما شاهدآن هستیم.

علیپور خاطرنشان کرد: خدمات شهرداری نیز در این عرصه بر هیچ کس پوشیده نیست و قطعاً این مجتمع که زیر مجموعه شهرداری است، یک ورزشگاه موفق و تأثیرگذار در ورزش ملی خواهدبود.

وی گفت: یکی از این موفقیت ها راه اندازی تیم های والیبال ، بسکتبال ، هندبال ، فوتسال ، شنا و نجات غریق بانوان شهرداری لار  است که هر روزه شاهد افتخار آفرینی این تیم ها هستیم و ما نیز قول مساعد می دهیم تا در حد توان از این مجموعه حمایت نماییم.

در ادامه محمدرضا قنبرنژاد شهردار لاردر سخنانی ضمن تقدیراز مجموعه شهرستان گفت: بر خود لازم میدانم از فرماندار مردمی لارستان که در همه زمینه ها قوت قلب اینجانب و همکارانم در مجموعه شهرداری بوده تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم. امید است با الطاف الهی خدمات انجام شده مورد رضایت همشهریانم قرار گیریم.

در این جلسه کامجو عضو شورای اسلامی شهر لار نیز ضمن مثبت ارزیابی نمودن خدمات این باشگاه، از کلیه دست اندرکاران تقدیر نمود.

در پایان جلسه نماینده فرماندار با اهداء لوح تقدیر از قنبرنژاد شهردار به جهت فعالیت چشم گیر در عرصه ورزشی تقدیر نمود.

خبرنگار: روابط عمومی شهرداری لار – مصباح قنادی

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین