پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اخلاص به چاك پيرهن نيست؛ اينجا دل پاره مي‌پسندند

سپهبد پاسدار سليماني كه دشمنان حتي از اجساد قطعه قطعه شده‌اش و دست و پاي بريده‌‌اش مرعوب و وحشت زده هستند، عليرغم خواست قلبي خودش مبني بر گمنام زيستن، چنان…

سپهبد پاسدار سليماني كه دشمنان حتي از اجساد قطعه قطعه شده‌اش و دست و پاي بريده‌‌اش مرعوب و وحشت زده هستند، عليرغم خواست قلبي خودش مبني بر گمنام زيستن، چنان اشتهاري پيدا كرد كه براي هيچ كس سابقه نداشت. تشييع در دو كشور، چندين حرم امام معصوم و شهرستان‌هاي متنوع و متعدد و پخش خبر توسط دشمن و دوست.

حتي آنهايي كه با او كينه ديرينه داشتند نتوانستند صداي جهانيان در تشييع پيكر او و فرياد انتقام از حلقوم دوستان و ياوران او را خاموش كنند. وقتي خدا مي‌خواهد شخصيتي را بالا ببرد و از او الگو سازد اگر تمام جهانيان مقاومت كنند فايده‌بخش نخواهد بود و اگر خدا بخواهد كسي را به حضيض ذلت بكشاند، مقاومت همه دست‌اندركاران در فرمان الهي تغييري ايجاد نخواهد كرد.

آري؛  خلوص نيت سردار بزرگ سليماني عزيز كاري كرد كه جهانيان همگام و همراه پيكر او فرياد مرگ بر آمريكا را سر دادند و تنفر خود را در برابر قدرت پوشالي آمريكا و صهيونيسم و ارتجاع منطقه اعلام نمودند و آمريكا و اذنابش براي هميشه سرافكنده كردند و لكه ننگ تروريست بودن دولت مفلوك آمريكا را به جهانيان اعلام نموده و به آگاهان آمريكا فهماند كه با وجود افرادي مانند ترامپ و دار و دسته‌اش از تمدن و فرهنگ غرب نشاني بر جا نخواهد ماند.

سردبير

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۴:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین