چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اتمام عملیات ترمیم خط انتقال آب به لارستان

مدیرعامل شرکت آبفای استان فارس از اتمام عملیات بازسازی و ترمیم خط انتقال آب از سد سلمان فارسی به لارستان، خبر داد و یادآور شد که آبرسانی به مراکز شهری…

مدیرعامل شرکت آبفای استان فارس از اتمام عملیات بازسازی و ترمیم خط انتقال آب از سد سلمان فارسی به لارستان، خبر داد و یادآور شد که آبرسانی به مراکز شهری و روستایی در محدوده این خط لوله، به روال عادی بازگشته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا محمدعلی قلندری امروز  اعلام کرد: عملیات بازسازی و ترمیم خط آبرسانی به لارستان از سد سلمان فارسی، که بر اثر بارندگی‌های هفته گذشته آسیب دیده بود، به پایان رسیده و آبرسانی به شهرها و روستاهای تحت پوشش این خط به روال عادی بازگشته است.

قلندری با بیان اینکه عملیات ترمیم و بازسازی این خط لوله آسیب دیده، در کوتاهترین زمان ممکن انجام شد، گفت: آسیب وارده به خط انتقال آب هزار میلیمتری جی آر پی، از مجموعه تاسیسات آبرسانی در محدوده دشت کهنویه، براثر بارندگی، وقوع سیلاب و پدیده گالی (فرسایش و خوردگی) دچار آسیب شده بود.

او با اشاره به اینکه باتلاقی شدن مسیر دسترسی به محل حادثه، کار را دشوار کرده بود، گفت: علیرغم محدودیت‌های دسترسی به محل حادثه، به همت اکیپ بهره برداری شرکت آبفا استان فارس، گروه رفع اتفاقات تصفیه خانه آب حضرت ابیطالب(ع) و خط آبرسانی لارستان، کار ترمیم و بازسازی و عادی‌سازی آبرسانی به شهرها و روستاهای تحت پوشش در کوتاهترین زمان ممکن انجام شد. قلندری با اشاره به اینکه مسئولان آبفا در حین اجرای طرح ترمیم و بازسازی، نظارت کاملی بر روند کار داشتند، گفت: خط آبرسانی لارستان از تصفیه خانه حضرت ابیطالب(ع) ۹ شهر جنوبی استان شامل امام شهر، قیر و کارزین، خنج، اوز، گراش، لار، فیشور، خور و لطیفی و ۴۰ روستا را تغذیه می‌کند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۶:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین