پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

اتمام عملیات آجر فرش «باغ نشاط» لارستان تا پایان سال ۹۸

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  لارستان از اتمام پروژه آجر فرش حیاط «باغ نشاط» لارستان تا پایان سال ۹۸ و مهیا شدن این مکان تاریخی برای استقبال…

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  لارستان از اتمام پروژه آجر فرش حیاط «باغ نشاط» لارستان تا پایان سال ۹۸ و مهیا شدن این مکان تاریخی برای استقبال از گردشگران و مسافرین نوروزی خبر داد. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از  شبستان، «سیما علویه» با اشاره به مرمت «باغ نشاط لارستان» از سال ۱۳۸۵ تا کنون گفت: در فازهای مختلف این طرح مرمتی، زیر زمین اتاق ها و حمام این بنای تاریخی مرمت و پشت بام آن نیز به سبک سنتی کاهگل و اندود شده است.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لارستان ادامه داد: پروژه آجر فرش حیاط «باغ نشاط» طی ۲ سال گذشته در دست اقدام بوده است و ابتدا عملیات خاک برداری حیاط با اعتبار سه میلیارد ریال در سال گذشته انجام شد و در سال جاری هم عملیات آجر فرش حیاط با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز شد و تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به استقبال گردشگران و به ویژه میهمانان نوروزی از این اثر ملی اضافه کرد: این پروژه تا قبل از اتمام سال ۹۸ تکمیل و آماده میزبانی از مسافرین و گردشگران خواهد بود.

علویه تاکید کرد: با مشارکت و تخصیص اعتبار دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان، پروژه روشنایی و ساماندهی فضای سبز باغ نشاط نیز در دستور کار قرار گیرد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین