چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

فراخوان صدقه و قربانی دسته جمعی برای رفع بلایا از ملت ایران

آیت الله مسعودی خمینی از شاگردان برجسته آیت الله بهجت و تولیت سابق حرم حضرت معصومه در وصف سفارش ها و توصیه های معنوی آیت الله بهجت به امام خمینی(ره)…

آیت الله مسعودی خمینی از شاگردان برجسته آیت الله بهجت و تولیت سابق حرم حضرت معصومه در وصف سفارش ها و توصیه های معنوی آیت الله بهجت به امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(حفظه الله) می گوید: « گاهی اوقات در بحبوحه انقلاب، آیت الله بهجت به من می‌فرمودند آقای مسعودی به امام بگویید فردا گوسفند قربانی کند و من به امام می‌گفتم و ایشان دستور می‌دادند که به آقای فرجی (قصاب قبل از انقلاب شهر قم) بگویید دو تا گوسفند قربانی کن یکی از نزدیکان ایشان بیان می دارد:‌یک دفعه من پرسیدم که قربانی کردن این گوسفند ها برای چیست؟ ایشان می فرمودند این قربانی ها دفع بلا می‌کند.»

در شرایط فعلی کشور و حوادث پی در پی و فشارهای خارجی و توطئه های داخلی و بلایای طبیعی، یکی از اقدامات متدینین می بایست دعا، صدقه و قربانی باشد. بدین ترتیب همه مؤمنین در استان و شهر خود، به نیت سلامتی امام زمان(عج)، رهبر انقلاب و ملت ایران، اقدام به قربانی گوسفند کرده و گوشت آن را بین مستمندان تقسیم نمایند.

با کمترین هزینه هم میتوانید در این طرح شرکت کنید. بر این اساس دارالایتام حضرت امام علی علیه السلام لارستان پذیرای کمک های نقدی شما عزیزان به منظور انجام قربانی می باشد. همچنین عزیزان می توانند صدقات فراخوانی قربانی را به شماره کارت  ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۸۲۰۸۷  بانک تجارت بنام دارالایتام حضرت امام علی علیه السلام به صورت الکترونیکی نیز واریز نموده و پس از واریز با ارسال پیام به شماره های زیر اعلام نمایند که مبلغ پرداختی مربوط  به طرح صدقه دسته جمعی (قربانی)میباشد.

شماره های زیر نیز  جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال پیام اعلام می گردد.

۰۷۱–۵۲۳۴۳۱۱۴☎️
۰۹۱۷۱۸۱۵۴۷۳📱
۰۹۱۷۱۸۳۵۶۵۸📱
۰۹۱۷۳۸۲۰۴۹۹📱

آدرس: شهر قدیم نبش چهار راه شهید باقرپوریان-دارالایتام حضرت امام علی علیه السلام لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین