چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

شرط معاون انجمن سینمای جوان ایران جهت افتتاح نمایندگی‌ جهرم، لار و گراش

معاون امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران از اعلام کرد: در صورت تأمین تجهیزات و نیروی انسانی، نمایندگی شهرهای جهرم، لار و گراش را تا پایان سال جاری افتتاح می‌کنیم….

معاون امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران از اعلام کرد: در صورت تأمین تجهیزات و نیروی انسانی، نمایندگی شهرهای جهرم، لار و گراش را تا پایان سال جاری افتتاح می‌کنیم.

به گزارش میلادلارستان به نقل از مهر،‌ فلکیان در جریان برگزاری شصت و سومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان ایران،  با بیان اینکه درحال حاضر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور دارای ۵۸ دفتر و ۲۲ نمایندگی است، عنوان کرد: برای شهرستان جهرم مجوز ایجاد نمایندگی صادر کردیم اما پی گیری نکردند.

به گفته فلکیان، با گستردگی که استان فارس دارد و پیشینه تمدنی آن طبیعتاً نیازهای بیشتری در زمینه فیلمسازی و عکاسی دارد، البته ما اجازه گسترش دفاتر انجمن را نمی‌توانیم داشته باشیم اما در گسترش نمایندگی‌ها محدودیتی نداریم، با این حال آمادگی داریم در صورت تأمین تجهیزات و پایبندی به تفاهم نامه‌های منعقد شده نمایندگی شهرهای جهرم، لار و گراش را تا پایان سال جاری افتتاح کنیم.

با این وجود وی حمایت از ایجاد نمایندگی را در شهرستان‌ها منوط به پشتیبانی نرم افزاری انجمن سینمای جوانان ایران عنوان کرد و گفت: تأمین اعتبار برای تجهیزات و امکانات سخت افزاری از مواردی است که دستگاه‌های استانی باید طبق تفاهم نامه تأمین کنند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین