جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

امضای تفاهم نامه همکاری بین حوزه علمیه و دانشکده علوم پزشکی لارستان

نمایندگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان لارستان به منظور برگزاری کارگاه‌های آموزشی ارتقای فرهنگی بهداشت و سلامت در مدارس علمیه این شهرستان تفاهم‌نامه همکاری…

نمایندگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان لارستان به منظور برگزاری کارگاه‌های آموزشی ارتقای فرهنگی بهداشت و سلامت در مدارس علمیه این شهرستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نمایندگی لار، نشست مشترک نمایندگی مرکز خدمات و معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اهداف امضای تفاهم‌نامه برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی ارتقای فرهنگ سلامت در مدارس علمیه این شهرستان برگزار شد.

در این نشست درباره چگونگی اجرای کارگاه‌های آموزشی بهداشت و سلامت در مدارس علمیه برای طلاب و خانواده‌های آنان بحث و گفتگو شد. اهدی مسئول نمایندگی مرکز خدمات لارستان گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات در حوزه بهداشت و سلامت ارائه داد و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ارتقای فرهنگ بهداشت و سلامت یکی از برنامه‌های مرکز خدمات ویژه طلاب و روحانیون و خانواده‌های آنان است و امیدواریم با همکاری معاونت بهداشت شهرستان لارستان این کارگاه‌ها با کیفیت مناسبی برگزار شود.

یگانه سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان ضمن استقبال از برگزاری این کارگاه‌ها بیان کرد: معاونت بهداشت شهرستان لارستان از تمام ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد تا همکاری مناسبی با مرکز خدمات داشته باشد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین