شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بازدید فرماندار از نمایشگاه محصولات تولیدی لارستان

 فرماندار ویژه لارستان در جریان بازدید از  نمایشگاه محصولات بومی منطقه برپایی آن را باعث معرفی کالای تولیدی داخلی عنوان نموده و اظهار داشت: این امر  می تواند به ارتقا…

 فرماندار ویژه لارستان در جریان بازدید از  نمایشگاه محصولات بومی منطقه برپایی آن را باعث معرفی کالای تولیدی داخلی عنوان نموده و اظهار داشت: این امر  می تواند به ارتقا تولیدات بومی محلی کمک کند

 به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت دهه فجر، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، عبدالرحیم مقیمی رییس شورای شهرستان و جمعی از مسئولین و بانوان ادارات شهرستان، از نمایشگاه محصولات تولیدی و صنایع دستی، که به منظور معرفی تولیدات بومی و محلی در قالب طرح های مشاغل خانگی و خرد در محل مجتمع نگین شهر لار برپا شده است، بازدید کرد.

فرماندار ویژه لارستان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: برپایی اینگونه نمایشگاه ها در سطح شهرستان باید ادامه پیدا کند چرا که موجب بالا بردن توانمندی تولیدات بومی و فعالیت تولیدکنندگان داخلی به ویژه بانوان فعال در عرصه اقتصادی می شود.

حسنی ادامه داد: همچنین برپایی این نمایشگاه ها باعث معرفی کالای تولیدی بومی شده و می تواند به ارتقا تولیدات بومی محلی کمک کند.

وی تاکید کرد: مشاغل خانگی فرصتی برای استفاده از ظرفیت تک تک اعضای خانوار به منظور کمک به تامین معیشت، افزایش درآمد، افزایش اعتماد به نفس اعضای خانواده، انتقال دانش بومی و ایجاد انگیزه در خانواده ها برای فراگیری دانش تولید برای اشتغالزایی است.

در این نمایشگاه که از سوی کانون فرهنگی اجتماعی بانوان لارستان و موسسه رویش ترنم مهر لارستان برپا شده است؛ ۵۰ نفر از صاحبین مشاغل خانگی لارستان و تعدادی از ادارات شهرستان در قالب ۳۵  غرفه، محصولات تولیدی و صنایع دستی خود را شامل صنایع غذایی، محصولات لبنی، انواع نان محلی، صنایع دستی، میوه خشک، سبزیجات، عسل ارگانیک، ترشیجات، شیرینی جات خانگی، گل و گیاه، کفش، پوشاک، خشکبار، زیورالات، و سفال و غیره را عرضه کرده اند.

همچنین  محصولات تولیدی عشایر منطقه نیز در این نمایشگاه به معرض دید مردم گذاشته شده بود.

اضافه می گردد که این نمایشگاه تا ۲۲ بهمن ماه، صبح و بعد از ظهر طبقه اول مجتمع نگین شهر لار برای بازدید علاقمندان دایر است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۷:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین