سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پروژه روشنایی بلوار ورودی شهر لار از سمت جهرم افتتاح شد

پروژه روشنایی بلوار ورودی شهر لار از سمت جهرم  با اعتباری بالغ بر  ۳ میلیارد ریال افتتاح شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری…

پروژه روشنایی بلوار ورودی شهر لار از سمت جهرم  با اعتباری بالغ بر  ۳ میلیارد ریال افتتاح شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در سومین روز از دهه مبارک فجر، در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احمد دلاور معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار، شریفی معاون وی، سیدمهدی میرپور رئیس شورای اسلامی شهر لار، عبدالله محبی عضو شورا، امین دامن‌کشان رئیس شرکت توزیع برق شهرستان و جمعی از روسای ادارات شهرستان، پروژه روشنایی بلوار ورودی شهر لار از سمت جاده جهرم افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس شرکت توزیع برق شهرستان لارستان در خصوص پروژه روشنایی ورودی شهر لارگفت: برای احداث این پروژه افزون بر سه میلیارد ریال هزینه شده است و نزدیک به ۱۶۵۰ متر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار احداث و ۳۶ پایه گالوانیزه و ۵۸ دستگاه چراغ ۱۵۰ وات نصب شده است.

 

دامن کشان همچنین اضافه کرد: امسال به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان لارستان، ۷ پروژه قابل افتتاح در حوزه توزیع داریم که مجموعاً با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین