شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
با حضور فرماندار ویژه لارستان و مسئولا محلی رخ داد:

افتتاح و کلنگ زنی 76میلیارد ریال پروژه در بخش صحرای باغ لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، چند طرح عمرانی، زیربنایی، و آبخیزداری با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح و یا ساخت…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، چند طرح عمرانی، زیربنایی، و آبخیزداری با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در چهارمین روز از دهه فجر، چند طرح عمرانی، زیربنایی، و آبخیزداری با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احمد علمدار بخشدار صحرای باغ، سید احمد قتالی امام ‌جمعه عمادشهر، سرهنگ امجدی فرماندهی انتظامی لارستان، سرپرست شهرداری، ائمه جمعه و جماعات، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر، بخش و روستا، جمعی از مسئولین، خیرین و قشرهای مختلف مردم، با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح و یا کلنگ زنی شد.معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ابتدا طرح های شهرداری عمادشهر را افتتاح کرد.

این پروژه ها شامل زیرسازی و آسفالت خیابان های سلامت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گلستان، آسایش ۴، ۵، ۶، ۷ با ۱۸ هزار متر مربع حجم آسفالت ریزی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال بود. ساختمان اداره توزیع برق عمادشهر، طرح بعدی بود که در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع با زیربنای ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال، به بهره برداری رسید.

در ادامه همچنین ۱۳ بند خاکی و کنترل سیلاب و آبخیزداری در روستای هرمود بخش صحرای باغ افتتاح گردید. حجم آبگیری این ۱۳ طرح بند های خاکی، ۴۷۰ هزار مترمکعب، حجم خاکریزی آنها ۵۰۰ هزار متر مکعب، ارتفاع بند ها از سطح زمین تا تاج از ۸ متر تا ۱۳ متر و طول بندها از ۳۲ متر تا ۱۷۰ متر می باشد. این طرح ها با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال توسط سید قطب الدین محمدی خیر هرمودی احداث شده است.

مسئولین همچنین در بخش صحرای باغ، نمازخانه شهید عبدالمجید رنجبر واقع در پاسگاه روستای باغ را که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط خیر حاج عبالرزاق رئیس ساخته شده بود، را افتتاح کردند. همچنین فرماندار ویژه لارستان کلنگ احداث پارک شهر عمادشهر را نیز به زمین زد.


این پارک قرار است در زمینی به مساحت ۲ هکتار در فاز اول با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال توسط خیرین محلی و شهرداری عمادشهر احداث شود. گفتنی است یک باب مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهر عمادشهر نیز با اعتبار ۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

  

در حاشیه افتتاح این طرح ها فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه خدمات ارائه شده به روستاها و مناطق محروم در قبل و بعد از انقلاب قابل مقايسه نيست و اين خدمات پس از انقلاب بسيار چشمگير بوده است؛ اظهار داشت: پس از پيروزي انقلاب، خدمات رساني به مناطق محروم و روستاها به عنوان يك اولويت در دستور كار قرار گرفته است و اقدامات ارزنده اي نيز در بخش هاي مختلف انجام شده است.

حسنی تاکید کرد: خدا را شکر براساس ارزيابي شاخص هاي مختلف مرتبط با حوزه امنيت، امنيت قابل قبولي با همراهي مردم با فرهنگ و متدین منطقه و شورای تامین شهرستان، در منطقه لارستان بزرگ برقرار است

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین