پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
مدیر کمیته امداد لارستان مطرح کرد:

فعالیت های مراکز نیکوکاری در لارستان گسترش می یابد

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از گسترش فعالیت های مراکز نیکوکاری در این شهرستان خبر داد و گفت: برخی فعالیت های این نهاد به مراکز نیکوکاری واگذار می شود.

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از گسترش فعالیت های مراکز نیکوکاری در این شهرستان خبر داد و گفت: برخی فعالیت های این نهاد به مراکز نیکوکاری واگذار می شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ هوشنگ دلاور با اشاره به فلسفه و نقش ایجاد مراکز نیکوکاری، اظهار داشت : با توجه به گذشت دو سال از عمر شبکه های نیکوکاری و فعالیت های مستمر در این مراکز، فعالیت های مرتبط به مراکز نیکوکاری جهت بالا بردن غنای اقدامات و رفع مشکل نیازمندان به این مراکز واگذار می شود.

وی با بیان اینکه محرومیت در جامعه قبل از ریشه در مسائل اقتصادی، ریشه در بینش ها، باورها و ارزش های جامعه دارد، افزود: یکی از اهداف مراکز نیکوکاری ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری در جامعه جهت تغییر نگرش، باورها و ارزشها برای توسعه مشارکت عمومی مردم است .

مدیر کمیته امداد لارستان تصریح کرد: اقدامات جدید قابل همکاری مراکز نیکوکاری با کمیته امداد در سه حوزه کلی اشتغال و خودکفایی، حمایت و سلامت خانواده و توسعه مشارکت های مردمی قرار دارد .

این مسئول بیان کرد: در حوزه مشارکت های مردمی، مراکز نیکوکاری با سازماندهی مردم محله کار تهیه بانک اطلاعاتی از نیکوکاران، حامیان و جذب نیروهای افتخاری در حوزه استحفاظی خود را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه خانواده های مددجو و دارای مشکلات خاص از طرف کمیته امداد به مراکز نیکوکاری معرفی می شوند، تصریح کرد: مرکز نیکوکاری محله در امر تهیه و تامین جهیزیه برای مزدوجین، جذب خیرین جهت پرداخت اقساط، ضمانت وام های کارگشایی  نیازمندان، کمک به احداث مسکن یا تعمیرات با استفاده از کمک بلاعوض کمیته امداد به نیازمندان مدد می رسانند.

دلاور در ادامه از پرداخت وام به نیازمندان غیر تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و افزود: این افراد از طریق مراکز نیکوکاری به کمیته امداد معرفی می شوند و از تسهیلات بهره مند خواهند شد.

مدیر کمیته امداد لارستان ایجاد مراکز خرید به صورت فصلی و دائمی به منظور فروش محصولات مددجویان، کاریابی و اشتغال زایی برای متقاضیان نیازمند و بیکار، بازاریابی و کمک در فروش تولیدات خانواده های نیازمند و جذب خیرین جهت ضمانت وام های اشتغال نیازمندان را به عنوان امورات واگذاری به مراکز نیکوکاری در حوزه اشتغال عنوان کرد.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین