پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
با حضور رئیس انجمن سینمای جوان کشور صورت گرفت

انجمن سینمای جوان لارستان پوشش جنوب کشور

میلاد لارستان: در آئینی با حضور رئیس انجمن سینمای جوان کشور، دفتر نمایندگی انجمن سینمای جوان در لارستان افتتاح و راه اندازی شد.

میلاد لارستان: در آئینی با حضور رئیس انجمن سینمای جوان کشور، دفتر نمایندگی انجمن سینمای جوان در لارستان افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ ظهر امروز در آئینی با حضور فرید فرخنده کیش رئیس انجمن سینمای جوان کشور، راسخی معاون سیاسی فرماندار ویژه لارستان، سیدعلی اصغر رفعت حقیقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر دفتر نمایندگی انجمن سینمای جوان در لارستان راه اندازی و افتتاح شد.

در این مراسم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در سخنانی با ابراز خرسندی از راه اندازی دفتر نمایندگی انجمن سینمای جوان در این شهرستان، اظهار داشت: راه اندازی این نمایندگی که تنها به چند مرکز  تعلق گرفته، رویداد مهمی است که می تواند باعث رشد و گسترش هنر فیلم سازی در لارستان باشد.

وی با دعوت از علاقه مندان رشته فیلم سازی، افزود: از این هنرمندان می خواهیم تا برای پربارتر شدن انجمن فیلم  و درنتیجه استفاده بهینه از امکانات انجمن سینمای جوان با انجمن سینمای جوان لارستان همکاری کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی راه اندازی نمایندگی نجمن سینمای جوان در لارستان را اتفاقی مثبت و اثرگذار دانست و اظهار داشت: ایجاد چنین مرکزی در لارستان، با هدف توسعه فرهنگ فیلم سازی و جامه عمل پوشاندن به سیاست های چشم انداز ۲۰ ساله فرهنگی کشور است.

رفعت حقیقی با بیان اینکه بدلیل کوچک سازی دولت در ۱۵ سال اخیر هیچ دفتر نمایندگی انجمن سینمای جوان در سطح کشور راه اندازی نشده است، افزود: امیدواریم هنرمندان شهرستان لارستان و جنوب فارس با بهره گیری از این فرصت، با تولید فیلم های فاخر آثار خود را در سطح کشور و حتی بین الملل عرضه کنند.

فرید فرخنده کیش رئیس انجمن سینمای جوان کشور نیز در سخنانی کوتاه با تحسین برانگیز خواندن وحدت ملی و مذهبی در منطقه لارستان، گفت: یکی از چیزهایی که می تواند الگویی برای تهیه آثار سینمایی باشد، همین مقوله وحدت و یکرنگی مردم این منطقه است.

وی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی دفتر نمایندگی سینمای جوان در لارستان زمینه ای برای پرورش هنرمندان و ظهور یافتن ایده های آنان شود.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: تاسیس این دفتر در لار نفعی فراتر این شهر و منطقه لارستان دارد و می تواند تمام فعالییت های سینمایی از حوزه جنوب کشور را نیز تحت پوشش قرار دهد.

به گزارش میلاد لارستان، دفتر نمایندگی انجمن سینمای جوان لارستان در مجموعه تالار وحدت راه اندازی شده که ازاین پس پذیرای همه فیلم دوستان خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین