چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

دختران ۹ ساله جویمی، سن تکلیف خود را جشن گرفتند

دختران پایه سوم دبستان سمیه شهر جویم،سن تکلیف خود را جشن گرفتند. به گزارش میلاد لارستان، همزمان با میلاد باسعادت حضرت زهرا(س)،روز زن و مادر،جشن تکلیف دانش‌آموزان پایه سوم دبستان…

دختران پایه سوم دبستان سمیه شهر جویم،سن تکلیف خود را جشن گرفتند. به گزارش میلاد لارستان، همزمان با میلاد باسعادت حضرت زهرا(س)،روز زن و مادر،جشن تکلیف دانش‌آموزان پایه سوم دبستان سمیه جویم با حضور امام جمعه،بخشدار،شهردار،ریاست شورای اسلامی شهر ،روسای دادگاه عمومی، اداره آموزش و پرورش،کمیته امداد،دامپزشکی، جمعی از فرهنگیان،دانش آموزان پایه سوم و مادران به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بخش جویم و دبستان سمیه،در محل سالن شهید رجایی این شهر برگزار شد.

حجة الاسلام احمدی امام جمعه جویم ضمن تبریک ولادت فرخنده حضرت فاطمه(س)،روز زن و مادر بیان داشت: اگر حضرت زهرا(س) یک مادر و همسر نمونه نبود،شان و منزلت کنونی را نداشت چرا که بخش اعظم ارزش آن حضرت نمونه بودن می باشد،پس بایستی خواهران و مادران در جامعه اسلامی ما در وهله اول بهترین مادر و همسر باشند تا بتوانند فرزندان صالح و متدین تحویل جامعه دهند.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان در این سن تکلیف به مقام والایی رسیده اند و نزد خداوند محبوب می باشند که باید توجه به خدا را سرلوحه کار خود و نهایت احترام به والدین را مد نظر قرار دهند.

شعر،سرود،مسابقه و اجرای نمایش از دیگر برنامه های این جشن معنوی بود و دانش آموزان نیز در این مراسم با اصول اولیه دین مانند وضو و نماز آشنا شدند. لازم به ذکر است در پایان از دانش آموزان پایه سوم، با اهدای کتاب قرآن(اهدایی خانواده شهید علی اسماعیلی) تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

*خبرنگار-آرزو جهان پیما*

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین