جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اسماعیلی: آغاز به فعالیت دانشگاه فرهنگیان با 60 نفر بومی؛ پذیرش اصلی از ترم آینده

رئیس اداره آموزش و پرورش لارستان و مسئول راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در لار از آغاز به کار فعالیت این مرکز آموزشی با حضور ۶۰ نفر از دانشجویان بومی جنوب…

رئیس اداره آموزش و پرورش لارستان و مسئول راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در لار از آغاز به کار فعالیت این مرکز آموزشی با حضور ۶۰ نفر از دانشجویان بومی جنوب فارس خبر داده و اظهار داشت: پذیرش اصلی در ترم آینده انجام خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان، مهدی اسماعیلی که امروز در جلسه شورای اداری لارستان سخن می گفت در این خصوص اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش است و مجوزی که با کمک مسئولین و خیرین شهرستان گرفته شده برای پذیرش کنکور سراسری مهر ۹۹ در مقطع کارشناسی رشته ابتدایی خواهد بود.

وی گفت: اما بدلیل اینکه برخی دانشجویان لارستانی و شهرهای همجوار تحصیل خود را در شیراز و مرکز شهید مطهری شروع کرده بودند درخواست داشتند تا بتوانند نزدیک خانواده و محل سکونت خود باشند. اسماعیلی گفت: لذا تعداد ۶۰ نفر از این دانشجویان که ترم دو و ترم چهار تحصیلی را می‌گذراندند از هفته قبل به لار منتقل شده  و کلاسهای آنها در دانشگاه فرهنگیان لار در حال برگزاری می باشد. وی افزود: این ۶۰ نفر اکثریت بومی مناطق فارس اند که برخی آنها لارستانی هستند که شرایط مثبتی جهت حضور در کنار خانواده ها برای آنها فراهم شده است.

اسماعیلی در عین حال اضافه کرد: پذیرش اصلی دانشجویان این مرکز آموزشی ترم اول در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین