چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

حسین زاده:‌ بضاعت منطقه در حوزه انرژی و معادن زیاد است و آن را پیگیر خواهم بود

منتخب مردم لارستان، خنج ، گراش و اوز در مجلس یازدهم گفت: در منطقه بضاعت در حوزه انرژی و معادن زیاد است و اولویت من با توجه به رشته تحصیلی‌ام فعالیت در…

منتخب مردم لارستان، خنج ، گراش و اوز در مجلس یازدهم گفت: در منطقه بضاعت در حوزه انرژی و معادن زیاد است و اولویت من با توجه به رشته تحصیلی‌ام فعالیت در همین زمینه است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم ، حسین حسین‌زاده ، درباره ترکیب مجلس یازدهم اظهار داشت: ترکیب مجلس یازدهم با توجه به اینکه غالب نمایندگان از یک طیف هستند، یک دست‌تر است و برای هماهنگی بیشتر، اجرا و مصوب‌کردن قوانین بهتر می‌تواند عمل کند.

منتخب مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس یازدهم بیان کرد: ما باید ملی فکر کنیم، استانی برنامه‌ریزی کنیم و منطقه‌ای عمل کنیم؛  در منطقه اولویت با طرح‌های زیرساختی نظیر راه‌های مواصلاتی، مسائل بهداشتی، ورزشی و اشتغالزایی است. حسین‌زاده،در پاسخ به این سوال که برای بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد مردم باید چه کرد؟ افزود: نخستین اقدامی که مجلس یازدهم باید دنبال کند بهبود معیشت مردم است که برای این کار باید بسیاری از زیرساخت‌ها و مولفه‌ها درست شود.

وی خاطرنشان کرد: نقدینگی‌های سرگردان، سود بانکی، گرانی‌ها، تورم و عوامل اثرگذار بر تورم بحث‌هایی است که باید پیگیری شود همچنین بحث مسکن و اشتغال جوانان باید به موازات هم جلو برود. منتخب مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس یازدهم با اشاره به ظرفیت‌های حوزه انتخابیه خود گفت: در منطقه بضاعت در حوزه انرژی و معادن زیاد است و اولویت من با توجه به رشته تحصیلی‌ام فعالیت در همین زمینه است.

حسین‌زاده، درباره بعد نظارتی مجلس نیز بیان کرد: درباره مجلس دهم مردم بهتر می‌توانند قضاوت کنند اما در مجلس یازدهم باید خودمان را مقید کنیم که هم در تصویب قانون و حسن نظارت بر اجرای قانون دقت لازم شود تا بتوانیم در این زمینه موفق عمل کنیم.

وی درباره شفافیت آرا و شفافیت مالی نیز گفت: با طرح شفافیت به طور کامل موافق هستم و هم دارایی‌های خود را اعلام و امضا کردم و هم درباره شفافیت آرا نیز موافقم چراکه معتقدم مردم باید نماینده خود را بشناسند. منتخب مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس یازدهم درباره اولویت‌ها و برنامه‌های خود در حوزه انتخابیه عنوان کرد: هدف اصلی من با توجه به حساسیت‌های منطقه وحدت است و تاکنون نیز در این راستا قدم برداشتم همچنین برای توسعه متوازن و پایدار منطقه در حد توان تلاش می‌کنم و تفاوتی میان شهرستان‌ها قائل نیستم.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین