یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

توزیع 800 کیلوگرم آرد در روستاهای بخش مرکزی لارستان

میلاد لارستان: فرمانده حوزه مقاومت شهید عفیفه لارستان از توزیع ۸۰۰ کیلوگرم آرد بین نیازمندان و ایتام روستاهای محروم بخش مرکزی لارستان خبر داد.

میلاد لارستان: فرمانده حوزه مقاومت شهید عفیفه لارستان از توزیع ۸۰۰ کیلوگرم آرد بین نیازمندان و ایتام روستاهای محروم بخش مرکزی لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ پاسدار علی طیبی در گفت و گو با خبرنگار فارس، با اشاره به اینکه  بسیج به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای دولتی و مردمی موجود در کشور از ظرفیتهای فراوانی برای حضور در عرصه‌های مختلف برخوردار است، اظهار داشت: بسیج نه‌تنها تمام جغرافیای کشور را در کلیه نقاط شهری و روستایی تحت پوشش قرار داده، بلکه از تنوع مأموریت و تعدد و گستردگی فراوان رده‌های وابسته در اقشار و صفوف مختلف و در موضوعات گوناگون نیز برخوردار است.

وی سپاه و بسیج را یک سازمان چند منظوره دانست و افزود: حضور در عرصه سازندگی ومحرومیت‌زدایی نیز، یکی از دهها و بلکه صدها موضوعی است که از همان ابتدا در دستور کار بسیج قرار داشته و در مقطع کنونی نیز در ردیف مهمترین مأموریتهای بسیج قرار دارد.

این مسئول، با بیان اینکه محرومیت زدایی یکی از شعارهای اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: محرومیت‌زدایی در یک نگاه کلی یعنی فقرزدایی، پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و همچنین کمک در جهت توسعه یافتگی همه‌جانبه مناطق محروم است.
فرمانده حوزه مقاومت شهید عفیفه لارستان با اشاره به اینکه در راستای تحقق محرومیت زدایی اقدامات مختلفی در زمره فعالیتهای فرهنگی، آموزشی، عمرانی، معیشیتی و اقتصادی در روستاهای محروم بخش مرکزی لارستان صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: همه هم و غمّ مسئولان باید خدمت به محرومان و رفع کمبودها و مشکلات آنان باشد.

وی بیان کرد: در آخرین اقدام بسیجیان جمعی حوزه مقاومت سردار شهید عفیفه لارستان، ۸۰۰ کیلوگرم آرد و مقدار زیادی گوشت با ارزش ۱۲ میلیون ریال بین نیازمندان و ایتام روستاهای محروم بیخویه، مهرآباد، سایبان، دولت آباد و درز توزیع شده است.

طیبی با برشمردن برخی از محرومیت های مناطق روستایی بخش مرکزی لارستان، خطاب به خیرین و مسئولین، گفت: امید می رود با نگاه عمیق تر به مشکلات مردم این مناطق و سوق دادن بودجه ها و امکانات به این سمت، کمبودها و نیازها را جبران کرد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین