یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

معابر گراش با حضور گروه‌های جهادی گندزدایی و ضدعفونی می‌شود

رئیس بسیج سازندگی گراش گفت: گروه‌های جهادی شهرستان با همکاری شهرداری و علوم پزشکی این شهرستان اقدام به گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط شهری کرده‌اند و این حرکت همچنان ادامه…

رئیس بسیج سازندگی گراش گفت: گروه‌های جهادی شهرستان با همکاری شهرداری و علوم پزشکی این شهرستان اقدام به گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط شهری کرده‌اند و این حرکت همچنان ادامه دارد.

به گزارش میلاد لارستان، علیرضا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: گروه‌های جهادی شهرستان گراش در ۴ روز اخیر با همکاری شهرداری و علوم پزشکی این شهرستان اقدام به گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط شهری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲۰ گروه جهادی در این حرکت مشارکت دارند، گفت: مکان‌های عمومی، پارک‌ها، مساجد، روستاها و سایر نقاط شهرستان توسط گروه‌های جهادی هر شب گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان گراش با اشاره به دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی برای مقابله با بیماری کرونا افزود: یکی از اقدامات مهمی که باید انجام شود، آموزش و فرهنگ‌سازی است که گروه‌های جهادی شهرستان در این زمینه نیز فعال شدند و به صورت مجازی و حضوری موارد خودمراقبتی را آموزش می‌دهند.

دهقانی با بیان اینکه در این فعالیت‌ها ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های جهادی مشارکت دارند، بیان کرد: کلاس‌های آموزشی در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا نیز توسط گروه‌های جهادی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گراش انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۲ گروه جهادی تخصصی در این شهرستان فعال هستند، از آمادگی این گروه‌ها برای برگزاری اردوهای جهادی در ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد: برگزاری اردوهای جهادی نوروزی با توجه به شیوع بیماری کرونا منوط به بهبود شرایط است اما ۴ گروه در گراش آمادگی خود را برای این منظور اعلام کرده‌اند.

رئیس بسیج سازندگی گراش همچنین از انجام برنامه ویژه تحویل سال در روستاها و نقاط محروم این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: گروه‌های جهادی شهرستان گراش هر سال برنامه « عید در کنار محرومان» را دارند و امسال نیز این برنامه را اجرا می‌کنند.

دهقانی همچنین به فعالیت گروه‌های جهادی برای مقابله با سیل در دیگر استان‌ها در طول سال سخن گفت و افزود: در سیل خوزستان گروه‌های جهادی گراش ضمن انجام فعالیت عمرانی اقدام به برپایی موکب غذایی کردند و روزانه ۵ هزار پرس غذا میان سیل‌زدگان خوزستان توزیع کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۴:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین