شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

با فشار “جعفرپور” و هامش “اسلامی” موضوع اداره کل راهداری لارستان مجددا به جریان افتاد

با پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی موضوع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لارستان مجددا از سوی وزارت راه و شهرسازی به جریان افتاد….

با پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی موضوع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لارستان مجددا از سوی وزارت راه و شهرسازی به جریان افتاد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از دفتر نماینده مردم،  در ادمه پیگیری جعفرپور نماینده مردم شریف لارستان،خنج،گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی و برگزاری  جلسه با جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی(متن خبر) ،نماینده مردم روز سه شنبه ۹۸/۱۲/۱۳ با دکتر اسلامی وزیر راه و شهرسازی دیدار نموده  و خواسته بحق و کارشناسی شده ی اداره کل راهداری وحمل و نقل لارستان را مطرح و طرح مجدد آن در هیات دولت را خواستار شد.

بر همین اساس با دستور اسلامی وزیر راه و شهرسازی  در هامش نامه ارسالیی نماینده مردم خطاب به وی مقرر شد معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی درخصوص پیگیری مجدد جهت به نتیجه رسیدن ایجاد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لارستان اقدامات لازم را بعمل آورد. متن هامش اسلامی بر نامه جعفرپور به این شرح است: “باسمه تعالی- جناب آقای آدم نژاد، با سلام . با توجه به سابقه مجددا دنبال کنید و پیگیری نمایید تا به نتیجه برسید.”

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۹:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین