پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 16

آئین کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از 60 کیلومتر جاده در سفر استاندار فارس به لارستان

آئین کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر جاده در سفر استاندار فارس به لارستان انجام شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه وشهرسازى لارستان…

آئین کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر جاده در سفر استاندار فارس به لارستان انجام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه وشهرسازى لارستان همزمان با استاندار فارس به شهرستان های لارستان و اوز آيين كلنگ زنى و بهره بردارى از ٦٠ كيلومتر جاده خير ساز با اعتبارى بالغ بر ٩٦٠ ميليارد ريال در شهرستان اوز و بخش جويم شهرستان لارستان صورت گرفت.

 مديركل راه و شهرسازى لارستان در حاشيه اين مراسم با بيان اينكه ‎خوشبختانه امر راهسازى به همت نيك انديشان خيرخواه به پديده اي اميد بخش در اين منطقه تبديل شده است، افزود : با همت خيرين راهساز و با مشاركت اداره كل راه و شهرسازى لارستان و از محل اعتبارات سازمان راهدارى و حمل و نقل جاده اى و منابع مالى استان، آيين كلنگ زنى و بهره بردارى از سه پروژه راهسازى خيرساز همزمان با سفر استاندار محترم انجام شد .

حسن شبانی اظهار داشت : احداث و بهسازى محور اوز – هيرم به طول ٤٥ كيلومتر با اعتبارى بالغ بر ٨٥٠ ميليارد ريال از جمله خدمات ارزنده ى نيك انديشان شهرستان اوز محسوب ميشود كه امروز مراسم كلنگ زنى آن با حضور مسئولان استانى و شهرستانى انجام گرفت .

شبانى در خصوص اطلاعات فنى اين پروژه خاطر نشان كرد : تعريض ٨٤ دستگاه آبرو ، ٤٠٠ هزار متر مكعب خاكبردارى و ١٠٢ هزار متر مكعب خاكريزى براى كل مسير از جمله مواردى است كه جهت تكميل اين محور از سوى مشاور پروژه پيش بينى شده است.

وى در ادامه به تشريح پروژه هاى خير ساز در بخش جويم پرداخت و گفت : بهره بردارى از عمليات بهسازى و روكش آسفالت محور احمد محمودى به طول ۱۰٫۵ كيلومتر با اعتبار ٤٥ ميليارد ريال به همت خيرين راهساز روستاى احمد محمودى و با مشاركت اداره كل راه و شهرسازى لارستان از ديگر پروژه هايى است كه با حضور مسئولان به بهره بردارى رسيد .

شبانى با اشاره به اينكه در اين محور ۱۰٫۵ كيلومترى ١٢٦ هزار متر مكعب خاكريزى و ٤٢ هزار متر مكعب خاكبردارى انجام شده است ، ادامه داد :١٣ دستگاه پل دهانه ٣ مترى و ٥ دستگاه آبنما در اين محور قرار گرفته است .‎

مدير كل راه و شهرسازى لارستان تصريح كرد : احداث راه كاريان جهت اتصال كاريان به راه اصلى ديگ اشكن به همت خير راهساز روستاى كاريان و با مشاركت اداره كل راه و شهرسازى لارستان نيز از ديگر پروژه هاى خير ساز در بخش جويم است كه آيين كلنگ زنى آن نيز انجام شد .

شبانى افزود : اين محور به طول ۴٫۵ کيلومتر و اعتبارى بالغ بر ٧٠ ميليارد ريال براى آن برآورد شده است كه ٦ دستگاه ابنيه فنى نيز در طول مسير ساخته خواهد شد .

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۴:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آئین کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از 60 کیلومتر جاده در سفر استاندار فارس به لارستان”

  1. لارستانی کارمند گفت:

    بیشتر این پروژه ها خیر ساز وتوسط نیکوکاران محلی ساخته میشود در هیچ کجای ایران جاده توسط خیران ساخته نمیشود الا منطقه جنوب فارس شامل خنج اوز ولارسنان خدا خیرشان بدهد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین