جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

شناسایی یک مورد جدید مبتلا به «کرونا» در لارستان

با شناسایی یک مورد جدید، آخرین آمار مبتلایان به کرونا در لارستان به ۱۶ نفر رسیدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، بهزاد…

با شناسایی یک مورد جدید، آخرین آمار مبتلایان به کرونا در لارستان به ۱۶ نفر رسیدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، بهزاد رضایی سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه متاسفانه یک مورد مثبت قطعی دیگر ابتلا به کرونا در لارستان ثبت شد، اظهار داشت: جمعا ۱۶ نفر از ابتدا تا کنون در لارستان به کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه حال عمومی بیمار جدید خوب و در قرنطینه است، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد مشکوک از بیمارستان ترخیص شده اند.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با اذعان به اینکه چهار مورد مشکوک دیگر در بیمارستان بستری شده اند، تصریح کرد: تست آنها ارسال شده و طی ۴۸ ساعت آینده جواب تست آنها مشخص خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه از همشهریان به خصوص کسانی که نمونه هایشان مثبت گزارش شده یا مشکوک بوده و در قرنطینه خانگی هستند به طور جد تقاضا می‌شود توصیه‌ ها را جدی گرفته و موارد تذکر داده شده را رعایت کنند، خاطر نشان کرد: متاسفانه گزارش هایی داریم که برخی افراد قرنطینه خانگی را رعایت نکرده اند و چنانچه این اقدام ادامه یابد اسامی آنها در رسانه ها ذکر می‌شود.

رضائی با تأکید بر رعایت حقوق دیگران و قواعد قرنطینه خانگی، ادامه داد: مفتخریم که از تولیدات بهداشتی کارگاه خیریه باب الحوایج در راستای تامین اقلام مورد نیاز خود استفاده کرده و ازین حیث مشکلی نداریم و از همه دست اندر کاران این مجموعه تشکر میکنم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین