دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

رشد جهشی کرونا در فارس/شناسایی 33 مورد جدید

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان فارس به ۲۳۲ نفر و تعداد جان‌باختگان به ۸ نفر رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان فارس به ۲۳۲ نفر و تعداد جان‌باختگان به ۸ نفر رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، براساس اعلام رسمی وزارت بهداشت در مجموع تاکنون ۱۱ هزار و ۳۶۴ مورد قطعی ابتلا به بیماری کرونا در کشور ثبت شده که از این تعداد  ۵۱۴ مورد جان باختند و  تاکنون ۳ هزار و ۵۲۹ نفر از بیماران بهبود یافته شده‌اند.

بر همین اساس در استان فارس امروز ۳۳ مورد جدید شناسایی شده که با احتساب آمار روز گذشته تعداد مبتلایان در این استان به ۲۳۲ نفر رسیده است. با توجه به آمار اعلام شده سایر استان‌ها، فارس در رتبه ۱۱ از لحاظ تعداد ابتلا جدید قرار گرفته است. امروز در استان‌های تهران، مازندران، اصفهان و خراسان رضوی آمار بیش از ۱۰۰ مورد جدید ابتلا ثبت شده است.

به گفته عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز یک مورد فوتی جدید در ۲۴ ساعته گذشته به ثبت رسیده که با این احتساب تعداد جان باختگان استان فارس بر اثر کرونا به ۸ نفر رسید.

آنگونه که وی گفته است هم اکنون ۶۱ درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۲۶ درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علائم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۱۳ درصد نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

مسئولان امر معتقدند که افزایش بالای موارد جدید، زنگ خطر را برای مردم استان فارس به صدا درآورده و مردم باید ضمن توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی، از ترددهای غیرضرور با جدیت پرهیز کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۷:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین