شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تشکر شبانه فرماندار ویژه لارستان از آتشنشانان

فرماندار ویژه لارستان با حضور شبانه در جمع آتش نشانان از اقدام آنها تشکر کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان،…

فرماندار ویژه لارستان با حضور شبانه در جمع آتش نشانان از اقدام آنها تشکر کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، معابر اصلی و خیابان ها، جلو فروشگاه ها و پاساژهای سطح شهر لار، همچون شبهای دیگر ضد عفونی و گندزدایی شد.

ساعت ۲۴ دیشب جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق احسان طاهری و احمد دلاور معاونین برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، محمدرضا قنبرنژاد شهردار و میرپور رییس شورای اسلامی شهر لار در جمع آتش نشانان و پرسنل خدوم شهر داری حضور یافتند و از تلاش و اقدامات خداپسندانه آنها در جهت مقابله با ویروس کرونا تشکر کرد.

فرماندار ویژه لارستان در این بازدید در سخنانی اظهار کرد: وضعیت ایجاد شده و انتشار ویروس پدیده‌ای به مراتب پیچیده‌تر از بحران ها و حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و امثالهم می باشد، اینجا می‌توان پیشگیری کرد، اما اگر پیشگیری نکردیم و گسترش پیدا کرد، کارمان سخت‌ و تهدید جدی تر خواهد شد.

حسنی ادامه داد: همه گیر بودن این ویروس تهدیدی جدی است و تنها خود مردم و همکاری تک تک آنهاست که می تواند حلقه انتشار ویروس را قطع کند بنابراین باید همه حساس باشیم و تک تک افراد جامعه نیز متوجه خطر آفرینی موضوع باشند، تا انشاء‌الله پیشگیری و در صورت موارد محدود نیز مدیریت و کنترل شود.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم، بخصوص در این شرایط، از ارزشمندترین کارها بوده و هرگز از نظر خالق هستی پنهان نخواهد ماند، تصریح کرد: امروزها شاهد هستیم که مجموعه شهرداری و آتش نشانی با درک صحیح از شرایط خاص حاکم بر جامعه در زمینه ضرورت و الزام کنترل ویروس کرونا، اقدام به پاکسازی معابر و ضد عفونی و شستشوی باکس های زباله و محل های تجمیع آلودگی و غیره کرده است که این اقدامی موثر و البته هوشمندانه و قابل تقدیر است.

معاون استاندار فارس ادامه داد: در روزگاری که شاید کمتر کسی خود را در خط مقدم مبارزه با ویروس کورنا می داند، هستند دلاورانی که فداکارانه اقدام به مبارزه برای سلامت جامعه می کنند و این اقدامی شجاعانه، فداکارانه و قابل تقدیر است.

نماینده عالی دولت در لارستان بار دیگر ضمن تقدیر از شهرداری و آتشنشانی و نیروهای بسیج و مردمی که با درک شرایط مبادرت به همکاری کرده، از عموم مردم نیز خواست تا دست در دست شهرداری و دانشکده علوم پزشکی لارستان نهاده و به ارتقای سلامت جامعه کمک کنند و در این راه توجه به توصیه های بهداشتی نیز ضرورت دارد.

حسنی در پایان سخنانش با قدردانی از عوامل کادر پزشکی ، درمانی و پرستاری شهرستان که شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند، گفت: با رعایت بهداشت فردی و محیط و همچنین همراهی مردم قطعا می توانیم از این بحران عبور کنیم و با مشارکت و همراهی مردم در اجرای اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی بهداشتی بدون شک کرونا را شکست ‌دهیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۶:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین