شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در فروشگاه‌های لارستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان از توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار ازجمله شکر، برنج، گوشت قرمز منجمد، مرغ منجمد در فروشگاه‌های معتبر این شهرستان خبر داد. علی‌محمد ابراهیم‌زاده…

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان از توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار ازجمله شکر، برنج، گوشت قرمز منجمد، مرغ منجمد در فروشگاه‌های معتبر این شهرستان خبر داد.

علی‌محمد ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان بابیان اینکه جهت حفظ سلامت کارفرمایان، کارگران و عوامل تولید، واحدهای صنعتی و معدنی لارستان دستورالعمل‌های ارسالی از سازمان صمت استان فارس به‌تمامی واحدهای فعال در این شهرستان ارجاع شده است، اظهار داشت: در همین راستا کارفرمایان تدابیر لازم جهت ایمنی و سلامت کارگران انجام داده‌اند و هرکدام از کارفرمایانی که درخواستی جهت تأمین مواد ضدعفونی داشته‌اند، همکاری لازم با آنان شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فعالیت مراکز صنعتی و معدنی به جهت مقابله با شیوع کرونا تعطیل‌شده است، افزود: تمامی واحدهای فعال در لارستان، همچنان مشغول به تولید هستند و فقط کارخانه نان صنعتی بهاره تنها واحدی است که رسماً اعلام کرده با شرایط موجود مجبور به تعطیلی است.

این مسئول درباره احتمال برگزاری نمایشگاه بهاره در آستانه عید باستانی نوروز در لارستان، تصریح کرد: هرچند قبل از شیوع بیماری کرونا دستورالعمل برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا اعلام و تأکید به برگزاری نمایشگاه و فروش فوق‌العاده شده بود اما با توجه به شیوع بیماری کرونا، احتمال برگزاری خیلی ضعیف است درحالی‌که ما همچنان منتظر هرگونه دستور مبنی بر برگزاری یا عدم برگزاری هستیم.

رئیس اداره صمت لارستان بابیان اینکه کالاهای اساسی تنظیم بازار ازجمله شکر، برنج، گوشت قرمز منجمد، مرغ منجمد در فروشگاه‌های معتبر در حال توزیع است، خاطرنشان کرد: طی تماس تلفنی با سازمان صمت استان فارس در صورت آمادگی عامل جذب میوه، نسبت به جذب و توزیع میوه شب عید اقدام می‌شود.

وی بیان کرد: برای شب عید نیز تمهیداتی ازجمله بود اجرای طرح نظارتی و برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهرستان ، مراکز خرید و مراکز بین‌راهی‌ اندیشیده شده است.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه در لارستان برخی واحدهای تولیدی که توانایی تولید یا تغییر جزئی امکان تولید محصولات ضدعفونی را داشتند، اعلام آمادگی کردند، ادامه داد: هرچند روند تولید این محصولات با توجه به عدم تأمین الکل طبی (اتانول) با کُندی مواجه شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری مدیرعامل کارخانه «به لاد» در جهت تهیه ژل ضدعفونی‌کننده آلوئه ورا، اضافه کرد: واحد تولیدی باب‌الحوائج لارستان نیز طبق پروانه بهره‌برداری که تولیدات روپوش یک‌بارمصرف بیمارستانی بود، اقدام به تولید ماسک جهت تأمین نیاز بیمارستان و دانشکده علوم پزشکی لارستان کرده است که مازاد آن نیز در داروخانه‌ها توزیع می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین