جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیام قدردانی جعفرپور از تلاش بی وقفه کادر درمانی لارستان و گراش

جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز با صدور پیامی از تلاشهای بی وقفه کارکنان نظام بهداشتی – درمانی دانشکده های علوم پزشکی لارستان و گراش در…

جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز با صدور پیامی از تلاشهای بی وقفه کارکنان نظام بهداشتی – درمانی دانشکده های علوم پزشکی لارستان و گراش در مقابله با کرونا قدردانی کرد. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا من تحل به عقد المکاره ، ویا من یفثآ به حد الشدائد ، ویا من یلتمس منه المخرج الی روح الفرج

اکنون یک ماه است که کشور عزیز ایران همانند غالب کشور های جهان دست به گریبان بلیه ای جهانی شده که تا به امروز بیش از هزار نفر از هموطنان ما را قربانی کرده و روزانه بیش از صد نفر را بکام مرگ می فرستد و حوزه انتخابیه لارستان ، خنج ، گراش و اوز نیز از این گرفتاری بی نصیب نمانده است. در طول این مدت تمامی نظام بهداشتی و درمانی کشور یکپارچه به مقابله برخاسته و پشتیبانی همه دستگاههای مرتبط دولتی و غیر دولتی را به همراه داشته و تلاش همه گیر برای مهار و پیشگیری از توسعه  دامنه این آلودگی در دستور کار بوده است .

اینجانب نیز مرتبا در جریان فعالیت دانشکده های علوم پزشکی لارستان و گراش برای مقابله با این معضلات بوده در جهت حل مشکلات دستگاههای مسئول و رفع کمبودها اقدام نموده ام.

اکنون در آستانه حلول سال جدید وظیفه خود میدانم از همه مجاهدتهای کادر بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه تقدیر و تشکر خود را اعلام و از تمامی دستگاه های دولتی و غیر دولتی ، نهاد های انقلابی و مردم نیکو نهاد و خیرین شرافتمند ۴ شهرستان که بار دیگر جلوه زیبایی از همدلی ملی و تعاون دینی را به نمایش گذاشتند صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

درخواست موکد اینجانب از برادران و خواهران محترم ، عمل به توصیه های مسئولان ذیربط بویژه در زمینه مسائل بهداشتی و عدم تجمع و خروج غیر ضروری از خانه می باشد.

انشا الله با پایان شرایط فعلی و بسامان شدن اوضاع از نعمت دیدار و معاشرت همدیگر بهره خواهیم برد.

خدمتگزار شما

جمشید جعفرپور
نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۶:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین