سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

اخاذ مامورنما در دام پلیس لارستان گرفتار شد

جانشین فرماندهی انتظامی فارس از دستگیری یک اخاذ مامورنما که در شهرستان لارستان اقدام به اخاذی از یک شهروند کرده بود، خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

جانشین فرماندهی انتظامی فارس از دستگیری یک اخاذ مامورنما که در شهرستان لارستان اقدام به اخاذی از یک شهروند کرده بود، خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ یوسف ملک‌زاده جانشین فرماندهی انتظامی فارس گفت: در پی مراجعه فردی مسافر کش به پاسگاه انتظامی بخش جویم شهرستان لارستان مبنی بر اینکه ۲ نفر با یک سواری پژو پارس تحت پوشش مامور پلیس اطلاعات مبلغ ۲ میلیون ریال از او اخاذی و متواری شده‌اند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اقدامات گسترده فنی و تخصصی و شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند خودرو اخاذ مامور نما را شناسایی و در یک عملیات موفق راننده آن را دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی و تخصصی به جرم خود مبنی بر اخاذی ۲ میلیون ریالی با همدستی دوستش اقرار کرد، گفت: تلاش برای دستگیری دیگر متهم همچنان ادامه دارد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت مراجعه افراد ناشناس به عنوان مامور برای بازرسی از خودرو آنان، حتما کارت شناسایی و یا حکم مأموریت درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک هر چه سریعتر پلیس را در جریان قرار دهند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۶:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین