جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کریمی: خیرین بیرمی به تعهد خود عمل کنند؛ لوله كشي بیمارستان تمام نشود،  اكسيژن ساز ازبيرم خارج خواهدشد

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در پاسخ به درخواست مسئولان بیرم در خصوص نصب دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان این شهر گفت: متاسفانه در این خصوص خیرین به تعهد خود…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در پاسخ به درخواست مسئولان بیرم در خصوص نصب دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان این شهر گفت: متاسفانه در این خصوص خیرین به تعهد خود عمل نکرده اند و اگر تا تیرماه موضوع مرتفع نگردد بالاجبار دستگاه خریداری شده دولتی را در جای دیگر مورد استفاده قرار خواهیم داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از بيرم نيوز رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان طی سفری چند ساعته به بیرم ضمن بازدید از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) این شهر  از نزدیک در جريان مشكلات و كمبودها قرار گرفت . در این دیدار سه درخواست مهم مسئولان بیمارستان بیرم  شامل راه اندازي و نصب كامل دستگاه اكسيژن ساز، استقرار دستگاه سي تي اسكن و نیز  اختصاص دكتر قلب به این بیمارستان مورد توجه رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان  قرار گرفت.

بر این اساس کریمی که با فاصله ای معنا دار به دلیل شیوع بیماری کرونا در بین مسئولان بیمارستان بیرم و امام جمعه بیرم حضور یافته بود، در  پاسخ یه موضوع نصب دستگاه اکسیژن ساز  گفت: دستگاه اكسيژن ساز چندی پیش با هزينه ٨٠٠ميليون  ويا قيمت فعلی يك ميليارد و نيم توسط دولت خريداري شده و لازم است در این خصوص خيرين محترم به تعهدات خودشان  پیرامون لوله كشي تمام ساختمان بيمارستان عمل كنند. وی گفت: دستگاه آماده استفاده ميباشد و در صورت عدم عمل به تعهدات  تا تیرماه ۹۹ و با احتساب دوسال که از اختصاص اين دستگاه به بيرم ميگذرد، دانشکده بالاجبار  اين دستگاه را به جاهای دیگری اختصاص خواهد داد که مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در خصوص سي تي اسكن نیز تصريح كرد: بايد شرايط و زير ساخت هاي لازم فراهم شود که در حال حاضر بيمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیرم که جزء بیمارستان های سطح ۲ می باشد حدود  ٧٠درصد شرايط و زيرساخت ها دارد. وی افزود: از آنجا که  مجوز سي تي اسكن را معاونت درمان وزارتخانه صادر ميكند به امید خدا  پيگير اخذ مجوز از تهران هستيم و به محض اينكه مجوز صادر شد اعلام خواهيم كرد تا اين مشكل نیز مرتفع  گردد.

رئيس دانشكده علوم پزشكي لارستان درخصوص متخصص قلب نیز گفت: در تقسيم بندي جديد حتما براي بيمارستان بيرم يك متخصص قلب اختصاص خواهيم داد

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین